De svingar mest armeringsnät. Men några snygga finns det alltSexiga gnälliga industriarbetare kanske?
*ser framför mig svettiga, hårda, muskulösa manliga armar som med lätthet svingar en tung slägga*
mums
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De svingar mest armeringsnät. Men några snygga finns det alltSexiga gnälliga industriarbetare kanske?
*ser framför mig svettiga, hårda, muskulösa manliga armar som med lätthet svingar en tung slägga*
mums
Eller så gnälliga är de inte, det lätt bara bättre (sen att de hittar alla fel jag gör...)Kommer till sådana ställen också ibland, men de verkar skina upp när jag kommer besök. Undra varför.... hoppas inte det är för att jag har en julmus....
Är det? Seriöst?Äh det tror jag de gör för att dom tycker du är snygg (för det är du) och för att det faktiskt är något sexigt över en kvinna som behärskar en stor lastbil.
Näääääääää, inte alls det har väl inte varit *host*OT*host* tidigare i tråden väl, nääääeeee jag har inte märkt något.Är det bara jag som börjar tycka att det börjar bli en aning OT (men bara en liiiiiten aning)?
hittar fel finns det alltid någon jävel som är bra på, å den personen är inte värd ett skit i ens liv. så de så.Eller så gnälliga är de inte, det lätt bara bättre (sen att de hittar alla fel jag gör...)
Alltså jag kan ju inte svara för alla män....Är det? Seriöst?
Jag som trodde det var avtändade för att en tjej är lite mer "manligt", oh fan där ser man så fel man kan ha.
Nä, nä antar att det bara är jag som är överkänslig.Näääääääää, inte alls det har väl inte varit *host*OT*host* tidigare i tråden väl, nääääeeee jag har inte märkt något.
Alltså jag kan ju inte svara för alla män....
När jag och en av mina kollegor promenerade från en av våra depåer så var den en stor lastbil med släp som gjorde en riktigt snygg fickparkering. Ut från lastbilshytten hoppade det ut en snygg yngre kvinna. Hon var väldigt graciös. Raka motsatsen till vad man tänker på när man hör lastbilschaufför (inga fördomar här eller så ).
Min kollegas kommentar var "Det där var så jäkla sexigt. Undra om hon hade hanterat min spak med lika stor skicklighet". Jag bara
För vi pratade väl fortfarande om julkukar och julmusar?Nä, nä antar att det bara är jag som är överkänslig.
Fast hade de inte sagt något hade vi producerat felhittar fel finns det alltid någon jävel som är bra på, å den personen är inte värd ett skit i ens liv. så de så.
Julklappsutdelning var det väl, eller? Att chefen skall dela ut julku......förlåt julklappen personligen.För vi pratade väl fortfarande om julkukar och julmusar?
men då är det ju inget fel hos dig ju, utan på en sak. Trodde de va om dig ju.Fast hade de inte sagt något hade vi producerat fel
*dricker, och ska precis svälja, läser, skyndar att svälja*...... ja vete tusan om jag vill ha en julku....julklapp av cheften....*host host*Julklappsutdelning var det väl, eller? Att chefen skall dela ut julku......förlåt julklappen personligen.
En julmus då?*dricker, och ska precis svälja, läser, skyndar att svälja*...... ja vete tusan om jag vill ha en julku....julklapp av cheften....*host host*
De gnäller på mitt arbetemen då är det ju inget fel hos dig ju, utan på en sak. Trodde de va om dig ju.
Be dom smörja upp sig då det gnäller så hemskt om dom. xDDe gnäller på mitt arbete
Pip pip?En julmus då?
Jag tror jag dörPip pip?
Kungsbacka? Oh fan, där spenderade jag första natten (the virgin night) i lastbilshytten på Energigatan, var och lossade på Mediq dagen därpå.@RedHyuuga om du har vägarna förbi Kungsbacka så hör av dig
(Glöm dock inte ta med valium då jag har fyra små barn och två vilda hundar )