Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TPL, ni vill för lite. Vill man bara tillräckligt så.Nejenej.
Lite transitorisk ischemi möjligen men inget annat.
Eller så har vi allihop TPL. En väldigt viktig diagnos.
Men hallå, inte ett dugg mästrande! Du har väl bara skrivit sakliga saker?! Inte för att jag begrep hälften, men det är ju en helt annan sak! och appselut (som Madicken sa, som Astrid Lindgren skrev och därmed borde vara helt korrekt svenska, eller hur?!) inte ditt fel! Så det så, pilutta allahopa!Jag ber om ursäkt om någon har uppfattat mig som mästrande. Det har verkligen inte varit meningen. Har det ändå hänt, så förlåt!
@kryddelydd @Plantan
Trädgårdstomte!Ordet tomte är besläktat med tomt, för övrigt. Tomten var en liten snubbe som höll ordning på tomten .
fast chokladpralinen är min. Alla chokladpraliner är mina - utom dem med körsbär och marsipan i.Men va krångligt allt är. Jag lägger mig på rygg. Visar strupen. Gapar. Hoppas på en chokladpralin.
Trädgårdstomte!
Voffö gör du på detta viset? Får ju ont i ögat, ju.fast chokladpralinen är min. Alla chokladpraliner är mina - utom dem med körsbär och marsipan i.
Bara för att visa att jag kan om jag anstränger mig.Voffö gör du på detta viset? Får ju ont i ögat, ju.
Bara för att visa att jag kan om jag anstränger mig.
Eller jah kan om jah vill.
Vart är brillorna (jo, sticker verkligen i ögonen när man inte vet skillnad på riktning och befintlighet)?Hänsynslös jävel juh. Fick ta på mig glajjerna.
Vart är brillorna (jo, sticker verkligen i ögonen när man inte vet skillnad på riktning och befintlighet)?
ja har en oändlig reppertoarNu gjorde du så där igen.
ja har en oändlig reppertoar
Detta kommer jag att rapportera. Var så vänlig och kliv tre steg ifrån chokladasken. Fyra, det ser ut som om du är väldigt vig och har långa armar.fast chokladpralinen är min. Alla chokladpraliner är mina - utom dem med körsbär och marsipan i.
Mycket enklare i Norrland , vars ä du?, vars ska du?, vars kom du ifrån?Vart är brillorna (jo, sticker verkligen i ögonen när man inte vet skillnad på riktning och befintlighet)?
Mycket enklare i Norrland , vars ä du?, vars ska du?, vars kom du ifrån?
Mina armar är väldigt långa.Detta kommer jag att rapportera. Var så vänlig och kliv tre steg ifrån chokladasken. Fyra, det ser ut som om du är väldigt vig och har långa armar.