Alan Rickman är död

En av mina absoluta favoritskådespelare :( Han kunde rädda en hel film bara genom att vara med i den.
Otroligt sorgligt, världen blev lite tråkigare med ens..

0b2f183652aec53c6f3c79037e5951b6.jpg

Alltid tråkigt när en stor människa går ur tiden, särskilt när det är alldeles för tidigt, och den här veckan är de två :cry:

Kommer att sakna Rickman, hans röst och hans närvaro är något utöver det vanliga och jag sörjer att jag aldrig fick se honom på scen.

Fuck Cancer.

Så otroligt sorgligt. Alan Rickman var en fantastisk skådis med en utstrålning som bara hade 'det'. Men samtidigt var han inte en stjärna som spelade sig själv utan det tog alltid lite tid innan man visste vem han var när man såg honom. Ja, just det, det är han! Han var verkligen karaktären han spelade. Något bara riktigt stora skådespelare kan göra.

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 263
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
325
Senast: Seaside
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 671

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka