Alan Rickman är död

Det här gjorde mig verkligen ledsen! Jag är i vanliga fall inte så påverkad när kändisar går ur tiden men Rickmans bortgång har verkligen påverkat mig. Han har varit en stol idol under så många år och en sådan ikon att det känns minst sagt overkligt.
Ja! Jag såg det precis och det bara högg i hjärtat på mig och tårarna kom. Kan inte begripa det. Han är så otroligt begåvad och så fantastisk.

Gud, det här blir tufft att smälta. Jag lider SÅ med hans familj. Han borde fått många fler år med dem.

Always.

RIP
large.jpg

Jag blev så besviken över SVTs notis, han har ju verkligen gjort så mycket mer, så mycket bättre och intressantare saker än det som togs upp där.

En av mina absoluta favoritskådisar, nu blir filmvärlden fattigare :cry:

Jag bryr mig oftast inte så mycket om när kändisar dör, tycker det är sorgligt för familjen givetvis men personligen brukar jag inte ta det så hårt.

Men nu. Känner mig helt tom. Han var en av mina favoritskådespelare, så oerhört talangfull och som många andra kunde jag inte få nog av hans röst.

:cry:

Jag har aldrig i mitt liv blivit särskilt påverkad när en kändis dött, men nu alltså. Det finns inga ord. Alan Rickman har toppat listan över favoriter i större delen av mitt liv, jag har sett i stort sett alla hans filmer och det finns inte en enda gång som han inte gett mig rysningar. Och nu är han borta. Alldeles för tidigt. Han skulle ju liksom leva för evigt!

Jag avsäger mig denna dag. Jag tror inte att jag över huvud taget vaknade i morse, för det här är mer en ever going mardröm :mad: :cry:

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 263
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
325
Senast: Seaside
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 671

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka