Erfarenheter och tips om lån.....?

Hej alla! Kan vara lite ärlig här när man är anonym, lite pinsamt att prata om sin ekonomi... Det har kört ihop sig lite med alla kostnader efter januari som var en riktig skitmånad om jag ska vara ärlig... I alla fall, jag skulle behöva ett tillskott och funderar på om ett mindre lån kan vara en bra lösning? Vet inte hur det funkar på vanliga banken (jag är kund hos swedbank sen jag var liten men har aldrig fått det bästa intrycket), men jag ville med er andra om ni har erfarenheter från andra lån. Jag googlade runt och hittade en sida med typ tusen olika lånställen, och det var ju rätt förvirrande faktiskt. Jag tänkte sälja lite grejer egentligen, har nån sadel som jag inte använder alls längre, men skulle nog föredra ett lån på ett sätt eftersom det inte blir att jag måste göra mig av med mina egna grejer. Läste att sms lån inte var det bästa, men andra lån? Vad har ni för erfarenheter? Tar gärna emot era synpunkter! <3

Du har inte möjlighet att skjuta upp en räkning eller två? Vissa erbjuder detta en gång per år "inga frågor ställda".

Liknande trådar

Relationer Hej Buke, första gången jag är anonym på forumet. Känner att jag behöver vara det av respekt till mina anhöriga. Det finns en viss risk...
Svar
17
· Visningar
2 412
Senast: mandalaki
·
Ekonomi & Juridik Risk för att det blir en lång historia. Jag köpte en fyraårig häst från tyskland förra året. Jättefin och vi funkar bra ihop, alla...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
15 923
Senast: SusieQ
·
Hästmänniskan Känner mig så frustrerad efter ytterligare ett samtal med en köpare som vill ha en häst i princip gratis. Jag är höggravid, på grund...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 168
Senast: Zephira
·
Träning Ännu en av mina 'hur skulle ni gjort' trådar. Men snart är det dags för ett nytt återbesök för lilla Fröken Fräken, och 'som vanligt'...
2
Svar
23
· Visningar
1 855

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka