sadelkrångel

Sv: sadelkrångel

X är anmäld, mycket mer har inte hänt.
Jo jag har fått 5000 för Espaniolan nu när jag inte behövde den mer. hon som var intresserad av den först klarade inte att rida i den, så en annan köpte den.
Undrar hur X tänkt att en handikappad ska klara av att rida i en sadel som inte ens en icke handikappad klarar av?

13000 kr saknas fortfarande...

Sv: sadelkrångel

Inget nytt har hänt, min nya sadel kommer nästa vecka (efter de 8 veckor som ÅF sagt att det skulle ta). Skönt med seriösa mellanhänder.:)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Jag ska hyra ut min bostadsrätt i andra hand till en person som bor i samma förening. Eftersom det i ligger i hens intresse och...
Svar
4
· Visningar
458
Juridik & Ekonomi Vad tycker ni om den nya lagen som gör att kronofogden kan beslagta ditt utlånade fordon, om personen har skulder hos kronofogden? Lagen...
21 22 23
Svar
440
· Visningar
19 326
Senast: escodobe
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 357
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 815
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka