Sv: Hur skulle ni löst sällskapsfrågan?
Fan vad du är samvetsgrann och ska komplicera saker och ting!
Men visst - en VÄLDIGT "valid" poäng i besluts ångest argumenterandet.... köper det helt och fullt - och det försvårar ju saken.
summa summarum tycker jag bara helt enkelt att du skulle mentalt BEHÖVA en FRISK och funktions duglig häst. pronto. basta. för att förhoppningsvis "läka" lite av alla j-la år med krångel och olycka du haft...!
OM du bestämde att vänta, så skulle jag ta en konvalencent eller en av dina tillridningar som du brukar ha ibland, för att TILLFÄLLIGT lösa sällskaps problemet. Men sen j-lar är det du som skaffar nåt du vill och KAN använda till det du vill och alltid tänkt....
Alexandra_W skrev:Sen kom jag på en VIKTIG sak som jag helt glömt ens i mina egna funderingar och önskemål etc!
Snart är det vinter. När vintern kommer så kommer snön och isen. Det innebär att jag i mer eller mindre långa perioder är 'fast på gården'. I värsta fall hela jävla i vintern, i bästa fall just periodvis. Fast på gården innebär att jag INTE har någon möjlighet att träna eller tävla, om jag så hade femtioelva tävlingshästar startklara i stallet..
Fan vad du är samvetsgrann och ska komplicera saker och ting!
Men visst - en VÄLDIGT "valid" poäng i besluts ångest argumenterandet.... köper det helt och fullt - och det försvårar ju saken.
summa summarum tycker jag bara helt enkelt att du skulle mentalt BEHÖVA en FRISK och funktions duglig häst. pronto. basta. för att förhoppningsvis "läka" lite av alla j-la år med krångel och olycka du haft...!
OM du bestämde att vänta, så skulle jag ta en konvalencent eller en av dina tillridningar som du brukar ha ibland, för att TILLFÄLLIGT lösa sällskaps problemet. Men sen j-lar är det du som skaffar nåt du vill och KAN använda till det du vill och alltid tänkt....