Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon bor i Råcksta. PÅ Råckstagårdsväg 23.
Hon brukar ha himla tur och hitta snälla människor som lånar ut telefon. Varför inte denna gång?
Om någon åker förbi Fridhamsplan - kolla spåret där Hässelbytågen kommer in. Längst fram på plattformen. Det var en sådan plats där vi brukade mötas när hon fortfarande reeste t-bana själv
Jag ringde trygghetsnumret på SL och de hade redan info via Polisen. De hade spridit hennes signalement till väktarna och pratade om möjligheten att informera även via trafikledningen.Finns det möjlighet att kontakta tunnelbanans vakter, både spärr och ov? De kanske hajar till om de ser?
Jag var precis där - ingen skymt av henne tyvärr.Hon bor i Råcksta. PÅ Råckstagårdsväg 23.
Hon brukar ha himla tur och hitta snälla människor som lånar ut telefon. Varför inte denna gång?
Om någon åker förbi Fridhamsplan - kolla spåret där Hässelbytågen kommer in. Längst fram på plattformen. Det var en sådan plats där vi brukade mötas när hon fortfarande reeste t-bana själv
Gulle dig tackJag kom precis hem efter att ha kollat av Fridhemsplan (perrong i båda riktningarna, båda uppgångarna, gatorna runt om). Tyvärr ingen skymt av @BornAgain s mamma Sade även till väktarna som står vid uppgången Drottningholmsvägen, de ska hålla utkik!
Tack så hemskt mycket.Jag kom precis hem efter att ha kollat av Fridhemsplan (perrong i båda riktningarna, båda uppgångarna, gatorna runt om). Tyvärr ingen skymt av @BornAgain s mamma Sade även till väktarna som står vid uppgången Drottningholmsvägen, de ska hålla utkik!
Det var så lite. Alltså verkligen! Hoppas hoppas hon dyker upp snart.Gulle dig tack