SLÄKTING OCH PYSSLING ÄR BORTA!!!!

TACK! Och tack för att ni finns, jag hade blivit helt tokig om jag bara hade suttit här och väntat. Otydligen var det Hasse som hittade hem (Vem ska få äta all ost han orkar?) Nu ska jag krama om dem, så ska vi bryta ihop och göra om till i morgon

Skönt att höra att de är hemma igen och är välbehållna!

Och vad härligt det är att se sånt enormt engagemang bland bukefolket. Det är ju inte utan att man blir lite imponerad över alla fantastiska människor som finns här! :heart

TACK! Och tack för att ni finns, jag hade blivit helt tokig om jag bara hade suttit här och väntat. Otydligen var det Hasse som hittade hem (Vem ska få äta all ost han orkar?) Nu ska jag krama om dem, så ska vi bryta ihop och göra om till i morgon

Gick och lade mig innan de kom hem igår. Nu när jag vaknade till var jag bara tvungen att se hur det gått.
Och SÅ skönt att det gått bra!
Duktiga, fantastiska, lilla hund!

Så skönt att de är tillbaka!

Min morfar tog utflykter ibland utan att berätta vart på slutet när hans alzheimer blivit riktigt illa.
Han tog lyckligtvis alltid jacka, så vi såg till att det alltid låg med telefon i fickan. Inte för att ringa (han svarade inte) men hitta-min-iphone var bra ibland. Det och telefonnummer till mormor fasttejpat på telefonen hjälpte oss.
Du kanske kan märka pyssling?

Ah så skönt att de är hemma igen!

Skriv både ditt och din mammas telefonnummer på hundens halsband eller koppel + ditt och din mammas namn och adresser. Det finns små metallburkar man kan hänga i halsbandet med nyckelring där man stoppar i en pappersremsa. Det borde egentligen alla ha, alla kan ramla o skada sig.

Fick du reda på vad som hänt?
Dvs om de var ute och åkte tunnelbana?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka