Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@micaelathegreat nä du får komma hit! har rensat ut alla döda djur ur köket för din skull!
Det förklarar varför jag genast tänkte stekt ägg.Har bara sett med äggröra. Aldrig med stekt ägg, skulle nog bli förvånad om jag fått det.
Edit: Kollade Wikipedia. I England är det tydligen poached eller scrambled. På Irland däremot är det fried eggs.
Äkta systerkärlek!
Ps. vill också ha pavlova.
Vad vi vet i alla fall .Är ni systrar på riktigt?
Vad vi vet i alla fall .
Haha! Fan vad kul!För ett tag sen svarade jag och citerade vad jag trodde var Niffe - sen när jag kollade så hade jag svarat till michaeladenstora - då tänkte jag att - det var värstens - blandar jag ihop dom två? Äh, dom är bergis systrar
Du ÄR ett orakel uppenbarligen(Känner mig lite som ett orakel)
Full english breakfast jag och min kompis kan inte komma överens. Båda har varit i england. Jag har enbart fått full english med stekt ägg, han full english med äggröra.
Mitt starkaste minne är inte av en Full English utan av en Full Scottish hos en kvinna som hade B&B. Först en rejäl skål havregrynsgröt. Efter det en tallrik baked beans, ägg(minns inte tillagning...), bacon, korv och blodkorv. Hon blev lyckligtvis inte förnärmad över att vi knappt rörde det rostade brödet och marmeladen som dukades upp sist.
Ingen friterad marsbar heller?Men... haggis, då?
En fråga i sammanhanget: när jag beställer stekta ägg på engelska beställer jag sunny side up. Och ibland funderar jag på vad det heter om man vill ha vändstekt?