Testa!Är det lönt med märkesleksakr, typ Playmobil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testa!Är det lönt med märkesleksakr, typ Playmobil?
På ebay är det nog det. Men man får ju aldrig så mycket som man vill för saker och ting. Kolla på auktionerna som finns och se vilka priser de får för likvärdiga leksaker.Är det lönt med märkesleksakr, typ Playmobil?
Sådär kan jag också tänka. Att jag hellre vill ge bort eller sälja billigt framför att bidra till sopberget. Det är bra att tänka så.Visserligen till väldigt låga priser, men jag slipper slänga åtminstone
Dina grejor, du får göra som du vill skulle jag tro.Och vad gör man när flera personer samtidigt skriver att de vill köpa? Den som hann först? Eller "får" man sälja till den personen som man känner?
Här i Sverige är det standard med budgivningen som pågår 24 timmarOch vad gör man när flera personer samtidigt skriver att de vill köpa? Den som hann först? Eller "får" man sälja till den personen som man känner?
Kanske måste du bestämma dig för vad som är viktigt? Få pengar eller bli av med sakerna.Och alla vill ha kraftig rabatt när de köpr flera saker samtidigt...jag har backat en del på priset då men folk tycks tro att det ska bli gratis när de vill ha flera saker...Hur brukar man göra i såna fall? Kraftig rabatt om någon köper fler saker?
Fast det beror väl på var man säljer? Om jag lägger ut något på vanlig annons kan jag ju sälja till första som verkar icke-strulig och som jag kommer överens med priset om. Har jag någon bekant som vill köpa till rätt pris och bedömer hen som icke-struligt är det ju bättre för mig än någon okänd person med okänd strulfaktor. Varför vänta 24 h bara för att?Här i Sverige är det standard med budgivningen som pågår 24 timmar
Tydligen enligt vem? Om du är nöjd är det inte för billigt.Vad svårt det är med att sätta priser! Jag la ut ett par stigbyglar för en summa som jag tyckte var ok. En person svarade direkt och prutade lite vilket jag känner är ok. Men de gick ju tydlkigen för billigt. Men jag är inte den som jagar kronor.
Andrahandsmarknaden för böcker är helkörd om du inte sitter på förstautgåvor eller liknande som har samlarvärde. "Vanliga" böcker är skänka eller slänga som gäller tyvärr.Böckerna verkar heldött tyvärr och dem vill jag verkligen gärna sälja.
Andrahandsmarknaden för böcker är helkörd om du inte sitter på förstautgåvor eller liknande som har samlarvärde. "Vanliga" böcker är skänka eller slänga som gäller tyvärr.