Loppisarna här skickar tydligen flera ton med böcker till återvinning varje år.Ja de siter där jag har provat verkar bara acceptera nya böcker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Loppisarna här skickar tydligen flera ton med böcker till återvinning varje år.Ja de siter där jag har provat verkar bara acceptera nya böcker.
Jag tänkte på Facebook köp och sälj, inte blocket, tradera eller liknande.Fast det beror väl på var man säljer? Om jag lägger ut något på vanlig annons kan jag ju sälja till första som verkar icke-strulig och som jag kommer överens med priset om. Har jag någon bekant som vill köpa till rätt pris och bedömer hen som icke-struligt är det ju bättre för mig än någon okänd person med okänd strulfaktor. Varför vänta 24 h bara för att?
Det finns ju köp-nu-pris även på en del budgivningssiter, som man använder om man vill slippa buda.
Om du inte bryr dig om priset utan mest vill slippa slänga böckerna, så kanske det finns ngn svensk förening eller svenska kyrkan eller så i närheten som vill ha böckerna? Vet att svenska kyrkan här lånar ut/säljer begagnade svenska böcker.... Böckerna verkar heldött tyvärr och dem vill jag verkligen gärna sälja.
Är det en hästtransport? Ska du inte ta med den till Sverige då? Om ingenting annat för att frakta saker i. Eller behöver du pengarna?Försöker hitta prisuppgifter för min trailer och går bet. Just min modell verkar knappt finnas till salu. Hur ska man tänka vid prissättning? Nypriset var ca 5.000 € 2008 och den är sällan använd.
Är det en hästtransport? Ska du inte ta med den till Sverige då? Om ingenting annat för att frakta saker i. Eller behöver du pengarna?
Lite off topic, men jag gillar att du påbörjat din flytt, även om det är i en annan ände, så att säga! Jag var i en liknande situation, inte precis som din men med en del gemensamma nämnare, och jag började organisera och fixa långt innan jag hade en aning om när jag skulle komma mig loss och iväg. Det var en bra och väldigt stärkande känsla, att så att säga ha startat processen. Det spelar ingen roll i vilken ände man startar, bara att man påbörjat.
Att du dessutom kanske kan få ihop lite pengar inför ditt nya liv, är ju bara ytterligare ett plus! Hejja!