Jag vill ha en organiser

@micaelathegreat jag hittar några varianter på ebay, jag är för feg för att handla därifrån men jag vet ju att andra vågar... ;)
Filofax a4 sökte jag på! :D
Annars hittade jag en sån här:
2780689.jpg

Men det kanske inte riktigt är vad du söker?
Hittade en röd variant på ett annat ställe också:
filofax-microfiber-a4-zipped-folio-with-handle-red-alt-2.jpg

En annan i lila färg:
filofax-microfiber-a4-zipped-folio-with-calculator-purple-alt-2.jpg

Tyvärr verkar det vara dragkedja på de flesta...

*plannernörden kommer in*

Nästan alla planners (det är det som nördarna kallar dom) är max a5. I a5 har du ungefär hur många alternativ som helst. A4 är betydligt svårare men jag tror att Burde har någon variant. Kolla Kalenderkungen under systemkalender.

Filofax har den här bland annat http://www.filofax.se/metropol-zipped-portfolio-with-handles.html#color=Orange%20(warm)

Tack!! :bow: Då vet jag mer vad jag ska leta efter. Jag vill så gärna ha en i A4, men jag får kanske ge mig på det :(

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 226
Senast: Marvin
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 028
Senast: Septicemia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 844
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023