Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Var gör ni av gammalt/dåligt hösilage? Nu har jag löst det för denna gång, men jag är ändå nyfiken på hur folk gör. Denna gång slänger...
Hästmänniskan
Vi har blivit med en häst som vi inte fått passet till. Förgående ägare påstår sig postat det men det har inte kommit. De svarade inte...
Ekonomi & Juridik
Står i ett stall idag med 7 boxar och vi är endast 3 inhyrda !! I kontraktet så står detta som gjorde mig förvirrad och har aldrig varit...
Ekonomi & Juridik
Om du framför ett ekipage på B-kort där släpet är typat högre än bilen får dra så det blir olovlig körning, vad händer då EXAKT? Man ska...
Ekonomi & Juridik
Om det i ett kontrakt står att "vid avtalstidens slut och vid avflyttning skall box, skåp och andra utrymmen som använts tömmas och...
Hästmänniskan
Hej. Jag är en outbildad ridlärare som håller lektioner för yngre barn (6-12 år). Nu har jag tagit över ridgrupper där eleverna kan lite...
Hästmänniskan
Ska kolla på en häst i helgen och funderar lite på det här med veterinärbesiktning som jag såklart vill ha om hästen är intressant. Vad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.