Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hej! Jag har en häst på prov, import från Lettland. Den har ett Lettiskt hästpass, då behöver jag inte, om jag förstått det rätt, fixa...
Svar
0
· Visningar
1 186
Senast: Thrillie
·
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Quiss
·
  • Låst
Ekonomi & Juridik (Osäker på kategori och prefix.) Är det någon som vet ngt om sanningshalten i detta? Jag kanske är fel ute men känner mig skeptisk till...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
12 675
Ekonomi & Juridik Hej alla! Vill göra det klart först att jag inte vet om denna tråd ligger rätt, och ber därför moderator flytta den om den inte gör...
Svar
1
· Visningar
1 041
Senast: Cilla
·
Hästmänniskan Jag va med om en ridolycka i år (maj), en ganska allvarlig sådan som slutade med 2 veckor på sjukhuset, steloperation i nacken, nedsatt...
Svar
13
· Visningar
2 880
Senast: Sickan
·
L
Hästmänniskan Jag jobbar just nu som kundansvarit på ett medelstort internationellt företag men längtar efter att få jobba inom "hästbranschen". Jag...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: Lisita
·
Ekonomi & Juridik Nu är jag lite nyfiken här. Ni som bedriver verksamhet och tar in hästar i träning, utbildning, inridning osv... Hur mycket tar ni per...
Svar
6
· Visningar
1 804
Senast: xaheena
·
Ekonomi & Juridik Med en viss uppvisning i åtanken, utförd av en person som förvisso hade en bra relation med sin häst men som inte har stor erfarenhet av...
Svar
6
· Visningar
1 561
Senast: wrangler
·
Ekonomi & Juridik Jag måste erkänna att jag inte alls förstår myndigheternas envisa påstående att hästens pass inte är en värdehandling :confused: Vårt...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 669
Senast: ZandraBson
·
Ekonomi & Juridik Min man är jägare och han och jägarlaget håller just nu på att bygga ett slakthus för älgar i byggnaden vägg i vägg med hästarnas...
2
Svar
24
· Visningar
3 937
Senast: Lydia
·
Hästmänniskan Jag är irriterad och behöver skriva av mig. Hästfolk brukar i allmänhet vara pålitliga människor. Det är min erfarenhet, men nu har...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 905
Senast: LucyShow
·
S
Ekonomi & Juridik Vi har tingat hö av en bonde. När vi hämtade första lasset visade de sig att det var superdammigt och det är något jag absolut inte vill...
Svar
12
· Visningar
1 824
Senast: Flaekja
·
Hästmänniskan En tanke har slagit mig många gånger. Hur många hästmänniskor tänker på vad de köper? Produkter från billiga hästaffärer kommer ofta...
Svar
15
· Visningar
2 034
Senast: Hæst
·
Ekonomi & Juridik Jag köpte en B ponny till min bonus son i våras, ponnyn är underbar på alla sätt och vis men sonen tycker att hon är lite tråkig och har...
Svar
6
· Visningar
1 493
Senast: Teilani
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om denna ligger under rätt rubrik men jag testar:) Jag är en student (har tre terminer kvar på utbildningen) och jag har...
2
Svar
20
· Visningar
2 691
Senast: WBanna
·
T
Hästmänniskan Jag använder anonymt nick, då det finns personer här som känner mig och mitt vanliga nick, och jag vill vara lite anonym. Hur långt är...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 749
Senast: Tveksam
·
Anläggning Finns det någon här som haft en köldridå till sina hästars utrymmen, tex in till ligghallen eller stallet eller liknande? Tyckte ni att...
2
Svar
25
· Visningar
10 064
Senast: bigganl
·
Ekonomi & Juridik Hej Varnar nu för att detta kan bli lite långt. Men jag behöver VERKLIGEN hjälp & råd nu! :cry: Jag har stått med min häst i samma...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 923
Senast: Liten
·
S
Hästmänniskan Hej allhopa! Jag är en tonåring som för några år sedan upptäckte ridningen och fastnade direkt. Började på ridskola och gick sedan över...
Svar
19
· Visningar
2 138
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025