Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag har en häst på prov, import från Lettland. Den har ett Lettiskt hästpass, då behöver jag inte, om jag förstått det rätt, fixa...
Ekonomi & Juridik
(Osäker på kategori och prefix.)
Är det någon som vet ngt om sanningshalten i detta?
Jag kanske är fel ute men känner mig skeptisk till...
Ekonomi & Juridik
Hej alla!
Vill göra det klart först att jag inte vet om denna tråd ligger rätt, och ber därför moderator flytta den om den inte gör...
Hästmänniskan
Jag va med om en ridolycka i år (maj), en ganska allvarlig sådan som slutade med 2 veckor på sjukhuset, steloperation i nacken, nedsatt...
Hästmänniskan
Jag jobbar just nu som kundansvarit på ett medelstort internationellt företag men längtar efter att få jobba inom "hästbranschen". Jag...
Ekonomi & Juridik
Nu är jag lite nyfiken här. Ni som bedriver verksamhet och tar in hästar i träning, utbildning, inridning osv... Hur mycket tar ni per...
Ekonomi & Juridik
Med en viss uppvisning i åtanken, utförd av en person som förvisso hade en bra relation med sin häst men som inte har stor erfarenhet av...
Ekonomi & Juridik
Jag måste erkänna att jag inte alls förstår myndigheternas envisa påstående att hästens pass inte är en värdehandling :confused:
Vårt...
Ekonomi & Juridik
Vi har tingat hö av en bonde. När vi hämtade första lasset visade de sig att det var superdammigt och det är något jag absolut inte vill...
Ekonomi & Juridik
Jag köpte en B ponny till min bonus son i våras, ponnyn är underbar på alla sätt och vis men sonen tycker att hon är lite tråkig och har...
Hästmänniskan
Jag använder anonymt nick, då det finns personer här som känner mig och mitt vanliga nick, och jag vill vara lite anonym. Hur långt är...
Ekonomi & Juridik
Hej
Varnar nu för att detta kan bli lite långt. Men jag behöver VERKLIGEN hjälp & råd nu! :cry:
Jag har stått med min häst i samma...
Hästmänniskan
Hej allhopa!
Jag är en tonåring som för några år sedan upptäckte ridningen och fastnade direkt. Började på ridskola och gick sedan över...
Hästmänniskan Min bästa häst var en ponny mina föräldrar köpte som 1 åring till mig och som jag utbildade med min mamma på marken. Så jag skulle helst...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.