Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej. Kanske ni ha diskuterat detta förr, jag vet inte Jag skriver sällan här eller någon annans stans på forum för jag är mer aktiv på...
Ekonomi & Juridik
I korthet så har min häst blivit utsatt för felbedömning/behandling av veterinär, en hovböld har misstagits för en kotledsvrickning...
Ekonomi & Juridik
Säljaren har sålt en häst till köparen.
I kontraktet står det :
"Såsom förutsättning för detta köp gäller att hästen kan försäkras...
Hästmänniskan
Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
Hästmänniskan
Efter 3 år inom hästskötaryrket har jag lyckats gå ner ca 20 kg :) men nu är det ju ett par månader sedan jag slutade med hästeriet på...
Ekonomi & Juridik
Vet någon hur man blir av med en öonskad hyresgäst, som varken betalar hyra, följer regler, eller flyttar?
Vi hyr ut ett antal boxar...
Ekonomi & Juridik
Jag håller på att sälja min häst. Har hittat en köpare, dom har provridit och sagt att dom vill köpa honom.
INGEN handbenning är lagd...
Ekonomi & Juridik
Vi har tittat på en gård och börjar lite smått fundera över om man kanske skulle kunna bygga en liten lägenhet i en av ladorna (f.d...
Hundavel & Ras Jag kanske var otydlig. "Jag tror att de är på rätt väg" syftar alltså på t. ex. "våra" uppfödare, och andra uppfödare som har liknande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.