Egen variant på höhäck, tips!

Sv: Egen variant på höhäck, tips!

vi hade något liknande innan till fåren, men där ponnyer flyttade in i hagen så tog vi bort ena sidan + golvet och så hade man ett vindskydd som rymde en och en halv A-ponny, (dvs shettisen var torr, lilla b var blöt om rumpan och torr över huvud och hals). inte tänkt som annat än hö häck men hästarna tyckte att det var deras hus :D. vill bygga en likadan till de stora men funderar på hur högt till taket det måste vara :(

Liknande trådar

Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter...
2
Svar
22
· Visningar
6 784
Senast: Luleå
·
Anläggning Sitter och kikar runt lite då funderingar finns att byta ut boxinredningen i lilla stallet då vi ändå skall ändra tillbaka till vanliga...
Svar
6
· Visningar
1 713
Senast: gylle
·
Q
Körning Jag ska köpa mig en liten vagn men jösses, det finns ju hur mycket som helst att välja på... Hur ska jag tänka? Ska användas till...
Svar
4
· Visningar
1 591
Senast: _L_
·
E
Hästvård Jag hittade lite tips i en bok som jag tänkte lägga ut här. OBS! Detta stod i en bok! Alltså får ni tolka det hur ni vill, men vad jag...
Svar
19
· Visningar
4 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka