Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hejsan, har bestämt mig för att sälja min fina vän då jag helt enkelt tappat intresset för ridningen, och min grabb förtjänar någon som...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: Yttik
·
Anläggning Har bestämt mig för att köpa elvattenkoppar tilll mina hästar inför vintern. So far, so good.... Man vad behöver man egentligen för...
Svar
2
· Visningar
1 379
Senast: Masse
·
Svar
0
· Visningar
144
Ekonomi & Juridik Enligt lagen, hur långt får man köra med en liten hästbuss (som man kan köra på B-kort) innan man måste låta hästen vila? Och hur...
Svar
3
· Visningar
1 521
Senast: Sammet
·
Ekonomi & Juridik Nu kommer min långa historia..... Jag flyttade till hösten nu till nytt stall, på en 4H gård dessutom. Pga av att jag redan efter...
Svar
10
· Visningar
2 213
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Hej Jag ska ha hjälp med min häst och vi har diskuterat 50% fodervärd. Detta är för att jag ska känna att jag får hjälp och...
Svar
5
· Visningar
3 775
Senast: TinyWiny
·
Gnägg Litet halvblod e: Maraton.
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Fullblod89
·
Gnägg Första terrängträningen med min 4 åring. Vet att sadeln åkt bak, pga att hon överhoppa sig otroligt mycket denna gången.
Svar
0
· Visningar
153
·
H
Ekonomi & Juridik Jag/vi har problem med leriga hagar och kan inte gräva då det är träd som ska stå kvar i största delen och att fylla på är lönlöst...
Svar
2
· Visningar
1 507
Senast: lady_vip
·
K
Hästmänniskan Hejsan alla bukare! Nu är det så att jag hoppat av utbildningen då jag känner att det inte var något för mig, åker utomlands om två...
Svar
13
· Visningar
1 793
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Vad har ni haft för arbetstider? Hur många dagar ledigt har ni? Tim/Månadslön? Vitt eller svart? OM ni jobbar/jobbat svart, Hur...
Svar
2
· Visningar
1 172
Senast: TinyWiny
·
L
Ekonomi & Juridik Usch, jag har så ont i magen just nu. :cry::cry: Jag har just börjat med en liten hästverksamhet och jag anordnade en tävling där...
2
Svar
23
· Visningar
4 018
Senast: Ramona
·
Gnägg Hoppar bank med 4 åringen, fullblod.
Svar
0
· Visningar
125
·
Gnägg En av mina förra ponnyer Chicka Door.
Svar
0
· Visningar
131
·
Hästmänniskan Jo, jag undrar vad symptomen för hästallergi är. Är det t.ex kliande ögon, näsa eller är det utslag? Vore tacksam för svar! Tror själv...
Svar
7
· Visningar
3 743
Senast: millan10
·
Hästmänniskan Jag förstår ju att en A-tränare är mer utbildad och så, men vad är det för olika utbildningar? Och vad ingår när man är A/B/C-tränare...
Svar
2
· Visningar
10 929
Senast: angiepangie
·
Hästmänniskan Någon som har tips på vart man kan köpa bra batteridrivna lampor med hyfsat sken som man kan hänga upp på vägg? Nu börjar ju mörkret...
Svar
19
· Visningar
10 312
Senast: Mynta2
·
Hästmänniskan Hur skulle ni ha reagerat om någon släppt ut er, precis friskförklarade, häst i en vanlig stor hage med hagkompis TROTS att det klart...
17 18 19
Svar
363
· Visningar
45 401
Senast: cetzyboy
·
Anläggning Behöver lite hjälp med att tänka efter före. Vi har köpt en grannfastighet till sambons släktgård. På denna fastighet håller vi på och...
Svar
10
· Visningar
2 263
Senast: Zadie
·
Hästmänniskan När jag kom hem från jobbet igår så såg jag en tjej med en lös hund i min hästhage där hästarna går nu. Det var en kontrollant från...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 214
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv