Ute på djupt vatten!!

Sv: Ute på djupt vatten!!

Jomen jag kan förstå henne om hon tror att du ringer runt till alla och erbjuder samma sak dvs rabatt på ditt sortiment, då är det ju ingen vinst i egentlig mening tycker jag.

Jag blir ju tvungen att köpa ngt hos dig för att ta del "av min vinst"...

Det är ju snyggare att man ger bort ngt till ngn och sedan kan ju den personen få tex 50% rabatt på nästa köp i din affär....

Fast det är ju att vinna 2 saker...

Man får ju "skylla sig själv" om man tävlar i en tävling där priserna är 75% rabbaterade ridlektioner. Vad förväntar man sig då!?
Man kan inte komma och kräva att bara tävla om en del av priserna. Det går alldeles utmärkt att tacka nej om man inte är intresserad av det man vunnit.

Sen vet jag inte hur vinnaren skulle vetat hur TS ringt runt till flera? Och även om man säger det så är det väll inte så att man blir sur om någon vunnit före en och tackat nej.

Låter mer som en instabil person i mina öron.

jo absolut. Det är en otrevlig person. Men personen uppfattade det ju så. Sedan är det väl helt ok vad man har som pris - det kan ju vara bra dock att klargöra att priset är just rabattcheck som man bara kan utnyttja i samband med motprestation. Vill man vara med att tävla så är det ju verkligen upp till var och en. Men detta är för att undvika liknande i framtiden. Då kan man i lugn och ro bara läsa innantill för den missnöjda kunden vad som gäller och så är det bra med det.

Det är väl bara att inse att man inte kan göra alla nöjda som företagare och fokusera på sina riktiga betalande kunder.

Det är väl bara att inse att man inte kan göra alla nöjda som företagare och fokusera på sina riktiga betalande kunder.
Det finns puckon i alla läger. Det är så enkelt. Sen ska man givetvis sträva mot att alla människor/kunder skall känna sig välkomna och väl behandlade av ens företag. Men vissa människor går liksom inte att göra glada, oavsett vad man ger dem!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka