Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Ekonomi & Juridik I dag kl 20,00 på TV sänds det ett program om oseriösa hästförmedlare. Kan nog bli väldigt intressant ! Det har ju varit diskussioner om...
Svar
1
· Visningar
1 580
Ekonomi & Juridik Hejsan, blir inte klok, vissa säger att det som säljare går att friskriva sig från dolda fel, medans andra säger att det inte alls...
Svar
16
· Visningar
5 841
Svar
0
· Visningar
131
Senast: asten
·
Ekonomi & Juridik Har i helgen stallat in min häst i sin box, utebox som står i en lada med 0-4 (typ grus) som underlag. Igår när jag skulle mocka...
Svar
4
· Visningar
1 508
Senast: Natasja
·
Hästmänniskan Vet inte om det är rätt ställe jag lägger tråden men är de fel får den gärna flyttas. På stället där jag har hästen så har vi inte...
2
Svar
34
· Visningar
3 890
Senast: Leoni
·
Anläggning Nu är jag av ren nyfikenhet intresserad av vad just du har för företag. Allt från ridskolor, avelsverksamheter, ridturer, privat...
Svar
0
· Visningar
805
Senast: metspo
·
Anläggning Bygger just nu foderplats med pallkragar. Kan man måla den med tjära tror ni. Vill helst ïnte att hästarna ska vilja gnaga på det.
Svar
10
· Visningar
1 820
Senast: Vica
·
Anläggning Jag vill ha ordning och reda i stallet och bland hästarna. Jag vet att jag är något av ett kontrollfreak ibland. Jag undrar vad ni har...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 337
Senast: Fredag
·
V
Hästmänniskan Jag vet varken ut eller in ! Jag har ett travarsto, supertrevlig tjej men som gärna blir studsig och "tar över" om man låter henne ;)...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 544
Senast: _Amazing_
·
Anläggning hur ser era lösdrifter ut? vad är bra resp. dåligt? något att tänka på om man ska bygga en ny? bilder, tips och råd mottages...
Svar
15
· Visningar
3 576
Gnägg Handritad tog 1 timme :3
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Nozza
·
C
Anläggning Jag vet inte om jag är den enda här, men jag vill ha en riktig show off-tråd! Och då menar jag en show off-tråd för egna era...
13 14 15
Svar
281
· Visningar
88 156
S
Hästmänniskan Snälla häst erfarna människor hjälp mig! Nu är det så här att jag ska låna ett elva årigt fullblod på foder. Och det är första gången...
Svar
13
· Visningar
4 433
Senast: Liten
·
Ekonomi & Juridik Ponera att man vill anordna gratis kollo/läger med lite olika aktiviteter tex ridning och annat för barn vars familjer inte har råd att...
2
Svar
20
· Visningar
2 458
Senast: Rosett
·
Z
Ekonomi & Juridik Sitter här med en mycket rådvill kompis. Min kompis är inackorderad i mitt stall med en foderhäst. Hon har haft hästen sen i...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
15 759
Senast: lady_mike
·
Hästmänniskan Vad krävs det för utbildning för att jobba på djursjukhus med "slitgörat", tex mocka och rengöra boxar osv? Är det ens någon särskild...
Svar
1
· Visningar
1 218
Senast: Sockerbit
·
Hästmänniskan Hej! Är det någon som vet om det finns någon utbildning i Norrbotten (helst nära Luleå) som man kan gå för att sedan kunna klara provet...
Svar
4
· Visningar
1 675
Senast: saaandrae
·
B
Hästmänniskan någon som har gått kursen hästkunskap med inriktning hästskötare på Strömsholm? är lite sugen på att söka, så berätta gärna hur det var...
Svar
15
· Visningar
2 858
Senast: saaandrae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka