Hon vill inte ta tillbaka hästen!

Sv: Hon vill inte ta tillbaka hästen!

*kl

Har hästen fått vård än?

Blir riktigt upprörd över den här tråden....... :grin:

hmm. förstår inte vad du menar just nu eller vad för häst du pratar om som ska ha vård?

Vi pratade om domstolsbeslut. och att när det gäller hästar så brukar oftast polisundersökningarna läggas ner, vilket är fel.

Och när människor skadas och det tar 8månader för en domstol.... det är också helt sjukt.

Nu är jag inte Lady Mike, men jag tror att hon pratar om hästen som tråden handlar om. :)

Ja jag pratar om hästen i som tråden handlar om. Den tycks ha ont, ha svåra exem om ingen bryr sej tillräckligt för att ta den till vetten. Vilket gör mej skitförbannad rätt ut sagt!

ZandraBson, När man skriver *kl så betyder det att man lånar din knapp.. Alltså är inte meddelandet riktat till dej utan till första inlägget eller den diskution som pågår.;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 889
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 595
Senast: Ceta
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 998
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025