Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Man får ju ej göra avdrag för något som hör hobbyhästarna till men kom på att tänka på katternas mat, kan man göra avdrag för deras mat...
Hästmänniskan
Någon här som haft det? Jag har ont varje gång jag har ridit och det är bara vid vissa rörelser som jag har ont. T ex att stå rakt och...
Hästmänniskan
Jag har köpt en häst som saknar hästpass, enligt stc så utfärdades ett pass på hästen 2009. Men de jag köpte hästen av sa att hon inte...
Hästmänniskan
Just nu har jag pålle på lösdrift i ett stall där jag helt enkelt inte trivs. Det är konstant tjafs och dålig stämning. Man vet aldrig...
Ekonomi & Juridik
Jag ska sälja en häst (åt annan part). Jag har tidigare gjort detta som företagare, och då tagit dygnavgift + procent.
Den här gången...
Hästmänniskan
Jag har ett ganska stort bekymmer som jag MÅSTE ta tag i nu. Jag är väldigt sned i min kropp och jag känner att det hämmar min ridning...
Ekonomi & Juridik
Hovslagaren som använts i stallet där jag är medryttare har bestämt sig för att inte ha firma längre. Hovis är utbildad och har haft...
Hundavel & Ras Jag kanske var otydlig. "Jag tror att de är på rätt väg" syftar alltså på t. ex. "våra" uppfödare, och andra uppfödare som har liknande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.