Hjälp mig att grubbla lite ang stallplats!

Sv: Hjälp mig att grubbla lite ang stallplats!

Förlåt en korkad fråga men... du skrev "skogen i en vänstersväng", jag förstod inte, är "i en vänstersväng" ett uttryck på att man bor långt bort eller menar du att det är extra svårt att få stall i en vänstersväng? *blond moment*

Sv: Hjälp mig att grubbla lite ang stallplats!

Förlåt en korkad fråga men... du skrev "skogen i en vänstersväng", jag förstod inte, är "i en vänstersväng" ett uttryck på att man bor långt bort eller menar du att det är extra svårt att få stall i en vänstersväng? *blond moment*

Jag tolkade det bara som lång bort i tjotahejti:D

Liknande trådar

Anläggning Både jag och hästen letar efter nytt boende och jag har två intressanta allternativ. Ingenting är klart ännu, men jag skulle behöva lite...
2
Svar
23
· Visningar
2 857
Senast: super
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 890
Senast: Lavinia
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 638
Senast: Fille
·
G
Hästvård Jag har en nära bekant som jag just nu är hästvakt åt pga att h*n har åkt utomlands .Jag har påpekat brister upprepade gånger för...
Svar
8
· Visningar
1 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka