Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har nu beslutat mig att sälja min första häst, har köpt en unghäst som jag vill satsa på och jag har absolut inte tid eller pengar för 2...
Ekonomi & Juridik
Vi har nu en disskution i om man bara kan hämta hem sin häst från en fodervärd om denne har slutat betala för dels stallplatsen, maten...
Ekonomi & Juridik
Den 1 oktober blir jag tvingad att byta till en annan box, där ska jag stå i ca 3 veckor tills jag får den boxen jag igentligen ska ha (...
Ekonomi & Juridik
Jag undrar om någon blivit stoppad av polisen och då kört ett ekipage som man egentligen inte får? Vad hände?
Vad jag har hört så får...
Ekonomi & Juridik
Hör många som tycker att stallägare tar ut fantasipriser för sina lösdrifter,att man inte ska betala mer än vad sin häst äter för,för...
Ekonomi & Juridik
Jag ska sälja min häst som jag haft i ca 5 år.
Jag har en reservation för "hältor och komplikationer därav", hästen har dock aldrig...
Ekonomi & Juridik
Jag har just flyttat till ett nytt stall som verkar jättebra förutom att det luktar väldigt starkt där. Jag är van att kunna åka ut till...
Hundavel & Ras Jag har inte traffat nagra Portugiser i Sverige, men de jag traffat har har varit trevliga och mycket villiga att lara sig och att jobba...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.