Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Red lektion idag för en ny tränare å hon poängterade att vi håller på med världns mest destruktiva å nedvärderande sport, Dressyr. Jag...
Hästmänniskan
Anonymt nick.
I alla fall. Jag är lite medhjälpare i ett jättebra stall med bra personal och hästägare. Har trivts jättebra där det året...
Ekonomi & Juridik
Har ett par hästar på utbildning hemma. Både ston och hingst. Hingsten går tillsammans med ett sto som han ska betäcka samt mitt sto med...
Hästmänniskan
Vet inte om detta är en dum fråga?
Men jag är sugen på att utbilda mig till hästveterinär, börjar på gymnasiet nästa år. Kan man plugga...
Ekonomi & Juridik
Lite spinoff på "vad betalar ni i stallhyra" tråden.
Om allt ingick alla dagar i veckan, och då menar jag allt utom att hästen blir...
Ekonomi & Juridik
Jag sitter här och funderar över hur man prissätter hästar egentligen. Jag inser ju själv när jag kollar annonser och ser hästar i...
Ekonomi & Juridik
Jag söker med ljus och lykta efter en bild jag hittade härpå hästverksam men hittar den inte. Det är en bild inuti ett stall. Man ser...
Ekonomi & Juridik
Ja som rubriken lyder vad tror ni är det värt att pressa en andra skörd nu den närmaste veckan lr ska man putsa ner vallen.
Vad kan...
Hundavel & Ras Jag har inte traffat nagra Portugiser i Sverige, men de jag traffat har har varit trevliga och mycket villiga att lara sig och att jobba...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.