Att köpa stallägarens häst

Sv: Att köpa stallägarens häst

Men dåså, om dom är medvetna om att saker och ting förändras och accepterar det så är det ju inga problem. Men fungerar det inte så märker man ju också det relativt fort och då är det ju bara att flytta isåfall.

Det är svårt att hitta bra stall där både häst och man själv trivs i. Så känns det bra så ge det ett försök.

Sv: Att köpa stallägarens häst

Detta kan väl ändå inte stämma. Varför skulle det va skillnad på denna hästen än andra inackorderade bara för dom ägt den innan?

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 845
Senast: tara
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 547
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 600
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar