Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Hej skulle behöva hjälp med att fundera ut vad jag behöver för att bygga vindskydd.... ska göra det själv,och behöver all hjälp jag...
Svar
3
· Visningar
3 778
Senast: kisse
·
Anläggning Hej, Vi ska flytta till en gård i november, verkligen min drömgård som vi får hyra på obegränsad tid av min sambos chef till ett bra...
Svar
10
· Visningar
2 084
Senast: rebus
·
Ekonomi & Juridik jag och en till funderar på att starta eget företag. Vi kommer samarbeta med han som har stallet vi kommer jobba för honom och få ta in...
Svar
15
· Visningar
1 461
Ekonomi & Juridik Hade en nära väns häst på inridning hösten 2010-våren 2011 och fastnade otroligt för henne. Då var hon otroligt trevlig att ha och göra...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 693
Senast: Monifa
·
Anläggning Hur förbereder ni era ridhusunderlag (kallridhus) för vintern för att undvika dammning och frysning? Salt självklart (magnesiumklorid...
Svar
3
· Visningar
2 192
Senast: Fredag
·
A
Hästmänniskan Hej! Jag vet inte vad jag vill få ut av den här tråden, vill väl mest höra om någon har liknande problem och hur ni isf hanterar...
Svar
5
· Visningar
1 479
Senast: palle
·
H
Hästmänniskan I sommar så kommer jag att gå ut gymnasiet och jag tänker satsa på ridsporten! Jag vill komma så långt jag bara kan och det är...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Hooorses
·
Ekonomi & Juridik Fråga: Säg att du köper en häst från person A. Du köper hästen per telefon (unghäst) och får veta att hästen står i Långtbortistan...
Svar
11
· Visningar
2 185
Senast: Sammet
·
Anläggning Är det någon här som kan tipsa om var man kan hitta information om vindskydd i form av rundbågshallar? Jag har bara hittat dom dyrare...
Svar
8
· Visningar
1 987
Senast: Mariaauto
·
Hästmänniskan Finns det något bra register över stall där man kan titta när man letar möjliga uppstallningsalternativ? :confused: Jag bor på en ort...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Dama
·
Hästmänniskan Jag fick ta bort min älskade häst den 31/8 i år då hon brutit benet i hagen. Jag har nu fått vet intyg och alla papper jag ska ha. Jag...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Kallebus
·
Ekonomi & Juridik I dag fick jag tillbaka mina utlägg för min allergiska häst ! Det kan väl bara tolkas som att det inte är ett dolt fel eller hur ...
Svar
0
· Visningar
772
Senast: Hambo
·
Ekonomi & Juridik Först lite allmän info och jag hoppas inte att inlägget bli alltför luddigt och rörigt. Vi hyr ut 2 boxar till våran granne. Och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 538
L
Ekonomi & Juridik I mitt stall där jag står har jag blivit erbjuden att i vinter lunchfodra tre lördagar + en söndag och då få en sänkt stallhyra med 400...
2
Svar
34
· Visningar
3 726
Hästmänniskan I maj la jag upp en film på min fb sida, http://www.youtube.com/watch?v=en_90D5TOKA som Epona hade gjort. Det visar en reiningryttare på...
2
Svar
23
· Visningar
3 762
Senast: Mineur
·
A
Anläggning Först och främst - vilken fantastisk kunskap och inspiration det verkar finnas här! Som blivande hästgårdsbyggare hoppas jag på lite...
Svar
3
· Visningar
5 045
Hästmänniskan Vi anser att allemansrätten också är en ”allemansskyldighet”, där det gäller för oss hästföretagare/hästverksamma - och våra kunder! -...
Svar
0
· Visningar
677
Ekonomi & Juridik Kikade lite efter ny hovslagare då jag kanske ska byta. Hittade då en annons gällande en hovslagare som var under utbildning och som...
Svar
12
· Visningar
1 766
Senast: athena
·
Ekonomi & Juridik Hej. Har precis sålt en häst till en tjej, som först verkade jättebra osv osv, hon har betalat hästen och kontrakt har skrivits på...
Svar
4
· Visningar
2 553
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka