Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
jag och en till funderar på att starta eget företag. Vi kommer samarbeta med han som har stallet vi kommer jobba för honom och få ta in...
Ekonomi & Juridik
Hade en nära väns häst på inridning hösten 2010-våren 2011 och fastnade otroligt för henne. Då var hon otroligt trevlig att ha och göra...
Ekonomi & Juridik
Fråga:
Säg att du köper en häst från person A. Du köper hästen per telefon (unghäst) och får veta att hästen står i Långtbortistan...
Hästmänniskan
Jag fick ta bort min älskade häst den 31/8 i år då hon brutit benet i hagen. Jag har nu fått vet intyg och alla papper jag ska ha. Jag...
Ekonomi & Juridik
I mitt stall där jag står har jag blivit erbjuden att i vinter lunchfodra tre lördagar + en söndag och då få en sänkt stallhyra med 400...
Hästmänniskan
I maj la jag upp en film på min fb sida, http://www.youtube.com/watch?v=en_90D5TOKA som Epona hade gjort. Det visar en reiningryttare på...
Hästmänniskan
Vi anser att allemansrätten också är en ”allemansskyldighet”, där det gäller för oss
hästföretagare/hästverksamma - och våra kunder! -...
Ekonomi & Juridik
Kikade lite efter ny hovslagare då jag kanske ska byta.
Hittade då en annons gällande en hovslagare som var under utbildning
och som...
Ekonomi & Juridik
Hej.
Har precis sålt en häst till en tjej, som först verkade jättebra osv osv, hon har betalat hästen och kontrakt har skrivits på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.