Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej.
Har precis sålt en häst till en tjej, som först verkade jättebra osv osv, hon har betalat hästen och kontrakt har skrivits på...
Ekonomi & Juridik
Ska låna ut min häst på foder och självklart så ska ordentliga kontrakt/avtal skrivas.
Har köpt färdiga som bara ska skrivas i men jag...
Ekonomi & Juridik
hur blir man det? jag har hört att det bara är en kurs på 2 veckor men när jag har letat på www. sadelmakare .org så står det att kursen...
Hästmänniskan
Fick ta bort min valack, min bästa vän i över 8 år den 3 augusti pga en skada som aldrig ville läka. Hade väl gjort mej beredd på det så...
Hästmänniskan
Min dröm är att utbilda mig till beridare, det är det jag vill mest av allt i hela världen. Så då har jag ju såklart sökt runt lite på...
Ekonomi & Juridik
Min kompis har tagit en häst på foder för senare köp och har skrivit foderavtal men nu visar det sig att hon som skrivit på avtalet inte...
Ekonomi & Juridik
Bestämde mig i år för att hyra ut boxar eftersom jag inte har alla mina hästar hemma, och för att jag tänkte att det vore trevligt med...
Hästmänniskan
Råkade ut för en olycka i mitten av mars som resulterade i att jag bröt vad- och skenben strax ovanför fotleden, samt lite sprickor runt...
Hundavel & Ras Jag tror ju inte att man ska låsa sig vid att "bara" titta på antalet hundar som startar på officiella jaktprov. Nu är jag som sagt ny i...
Hundträning Den största skillnaden brukar vara att valpdummies inte har några ”kanter” att hålla i, en del är formade mer som liksom en rymdraket :D...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.