Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
En bekant till mig överväger att anlita en transportfirma för att transportera hem hennes föl i november. Det hon funderar över är...
Hästmänniskan
Hej. Jag har köpt en Ardenner av polisen för några månader sedan. Han är en valack men i passet står det att han är hingst. Och det står...
Ekonomi & Juridik
Nu efter tredjeskörden kommer vi att få tillbaka en del av den vall vi har utarrenderad. Det blir lite drygt 5 ha som vi nu funderar på...
Ekonomi & Juridik
:idea:
Jag och min make, mestadels maken har funderat ihop en väldigt rolig och på papperet lönsam idé. Jag tänkte ni kunde komma med...
Ekonomi & Juridik
Ja, som rubriken säger: Är det någon här som har någon aning om vad timlönen kan tänkas ligga på för en stallskötare (med uppgift att ta...
Ekonomi & Juridik
Hur mycket spån - räknat i inplastade hårdpressade balar - går det i normalfallet åt per dag åt en stor häst i box ca 10m2 om hästen...
Hästmänniskan
Hej! Nu är det så att min man fyller 40 snart. Både jag o döttrarna är hästgalna. Min man är inte superintresserad men inte anti heller...
Ekonomi & Juridik
För någon vecka sedan fick jag höra att man inte skulle importera unga hästar (i detta fall handlade det import från om USA, men jag...
Hästmänniskan
Vet inte om denna tråd är ok men jag provar iaf. På väg till Alcudia, Mallis. Finns det ngt bra ställe där att rida på? Hittade ngn stor...
Hundavel & Ras Jag tror ju inte att man ska låsa sig vid att "bara" titta på antalet hundar som startar på officiella jaktprov. Nu är jag som sagt ny i...
Hundträning Den största skillnaden brukar vara att valpdummies inte har några ”kanter” att hålla i, en del är formade mer som liksom en rymdraket :D...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.