Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vad är det som gör att hästfolk har så svårt med att betala en faktura? Av flera skäl är vi som småföretagare idag mer eller mindre...
Ekonomi & Juridik
Lite kul jag läste nyss en tråd som nixehen skapat som påminde om min fråga, men jag ville bara ha lite allmänna synpunkter från er och...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Ska nu i höst öppna upp en ny lösdrift där hästarna kommer ha fri tillgång på grovfoder (hösilage + halm). Har bokat ett riktigt...
Ekonomi & Juridik
Kanske lite skum fråga, men det är iaf så att min häst har varit skadad nu under sommaren och jag har rätt att få ut cirka 1000kr utöver...
Ekonomi & Juridik
Skaffade fodervärd till mitt sto i maj 2010 där fodervärden hade förköpsrätt vid försäljning, priset stod i kontraktet. I maj 2011...
Hästmänniskan
Tjena alla, var ute och sprang igår, snubblade och trampade ned fel och har nu SVINONT:crazy: inte vrickat vristen utan smärtan sitter...
Hästmänniskan
Den träder i kraft 19 januari 2013.
Man ändrar att på B-kort med en komplettering på körprov få köra kombination som väger upp till 4,25...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.