Underställ

Under vilka aktiviteter ska understället användas? Ska du stå stilla eller röra dig väldigt lite eller ska du vara fysiskt aktiv?

När jag är fysiskt aktiv under de kalla månaderna använder jag Aclima Woolnet. Smidigare än så kan det inte bli.

Behöver köpa ett riktigt varmt men samtidigt smidigt underställ.
Vad skulle ni rekommendera att köpa?
Jag kör på Craft (tror jag, ngt inte för dyrt i alla fall, men gamla så de kanske inte fungerar längre) men om jag åker slalom har jag gärna ett par mamelucker eller vad det heter, stubb, underställ över underställsbyxorna. Knälånga underställsbyxor, kortbyxor äh.

Sedan har jag typ många lager tröjor på varandra under jackan. Dvs tex linne, underställ, träningströja med dragkedja, ulltröja osv under jackan. Lite beroende på väder. Alla tunna, min skaljacka är inte jättestor direkt.

Och såklart slalomstrumpor och absolut inte flera lager strumpor, bara ett lager, trångt är kallt för fötter.

Riktigt varmt; ullfrotté i bra kvalitet. Men riktigt varmt och väldigt smidigt samtidigt går inte riktigt att få. Är det väldigt kallt ute och jag ska röra mig mycket blir det mycket blir det istället tex aclima woolnet och flera lager över.

Jag har underställ från woolpower, älskar det! Det är dyrt men håller. Har haft mitt senaste i säkert 8-9 år minst, hade en uppsättning många år innan dess också. Smidigt men ändå varmt och andas bra och sitter bra.
Går även att ha under ridbyxor.

Under vilka aktiviteter ska understället användas? Ska du stå stilla eller röra dig väldigt lite eller ska du vara fysiskt aktiv?

När jag är fysiskt aktiv under de kalla månaderna använder jag Aclima Woolnet. Smidigare än så kan det inte bli.
Älskar Aclima! Har både tunnare och tjockare ställ från dem och de är lika sköna allihop.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 417
Senast: Account
·
Trädgård & Växter Jag vill göra etiketter till mina skördar. Till burkar, flaskor och bag in boxpåsar. Är det någon som kan rekommendera en vettig...
Svar
8
· Visningar
297
Senast: Luff
·
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
301
Tjatter Sonen fick pengar av farfar i julklapp och vill köpa ett gaming-headset till PlayStation 5. Jag spelar inte och känner mig helt...
Svar
6
· Visningar
239
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp