Vill se bilder på ponnyer E: Häst U: Ponny

Sv: Vill se bilder på ponnyer E: Häst U: Ponny

281324_2081521631859_1059624479_32378189_8138402_n.jpg

Min favorit! (näst efter min egna då! ;) ) Halvblod,welsch sek C. är i dag 2 år,ca 146 cm.

Härlig ponny! Vad fick den för gångartspoäng?
:D

hon fick 588
var alldeles för övertänd, så hon kunde inte koppla av och skritta "alls"... Skritten är annars riktigt bra, taktmässig, framåtgripande och genom hela kroppen. Traven kunde hon visat mer längning och i galoppen blev hon plötsligt bara låååååång och orkade inte bära sig alls när hon väl kom in i ridhuset. Men hon fick rättvisa poäng för vad hon visade upp.

Jo du vet skillnaden är att dom som är efter ett ponnysto har burits av just ett ponnysto och betäckts med en stor hingst!

DET är skillnaden emot om ett stort sto betäcks av en ponnyhingst!

:angel::idea::devil::rofl:

Men du har en jättefin ponny, grattis till trevliga siffror också, skritten kommer! :)

Tyckte hon såg ut att ha en riktigt trevlig galopp på filmen! Ska hon visas något mer? :)

galoppen är riktig bra, men hon visade den inget bra inne i ridhuset, tyvärr. Sånt är livet på visningar... Man har sin kvart hos domaren och misslyckas man där så ligger det en i fatet resten av livet...

Hästen är inte min, den var beställd redan vid tillverkningen, en vän till mig äger den (och jag har en viss påverkan på hennes beslut :p). Och vad jag vet ska den inte visas igen utan förhoppningsvis hittar vi någon bra ryttare som kan ta ut henne i sporten... Men först ska hon få vila nån månad.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 679
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 145
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 640
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 606
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar