Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Känner mig just nu ganska dyster på grund av mina ryggproblem. Det känns som om jag inte kan göra någonting utan att få rejält ont, bli...
Svar
10
· Visningar
1 745
Senast: _Amazing_
·
Ekonomi & Juridik Hur funkar det? Jag har haft galopphästar i mitt företag, det har vissa år gått ok, i år mindre bra, med skador osv. Nu känner jag att...
Svar
0
· Visningar
1 242
Senast: kisse
·
T
Ekonomi & Juridik Jag vill fodra mina hästar med hö uppblandat med halm för att de inte ska bli för tjocka. Fungerar det att använda finmaskiga hönät till...
Svar
6
· Visningar
1 527
Senast: Glimfeather
·
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Freaky_Em
·
Hästmänniskan Hej! (Vet inte om jag har lagt in den här i rätt forum!) Jag har några frågor angående kostnader att äga häst. Är just nu bara...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 743
Senast: pinky
·
Hästmänniskan Hejsan, har tänkt ta reda på allt man behöver kunna nu i god tid inför sommaren då min mamma har tillåtit mig att ha sommarhäst om jag...
Svar
8
· Visningar
4 925
Senast: mell3yeah
·
Hästmänniskan hur brukar era provridningar för att hitta medryttare se ut? visar ni hästen, varför/varför inte? instruerar ni hur h*n ska rida eller...
Svar
11
· Visningar
3 491
Hästmänniskan Jag har i mitt tycke haft en helt osannolik diskussion med min ganska nyblivna sambo. Han är starkt travintresserad, familjen har...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 899
Senast: clusia
·
Anläggning Jag måste grusa en hage och funderar över hur man bäst och enklast skall fixa det... Den grusades i våras, men eftersom det då var...
Svar
18
· Visningar
4 165
Senast: lady_vip
·
Anläggning All spänningen ligger på jordspetten - vad kan detta bero på?
Svar
11
· Visningar
1 538
Senast: LIA
·
Anläggning Mina två ponnier går på lösdrift, vi byggde en ligghall och öppningen var en halv långsida. Min ponny gillar inte att känna sig trängd...
Svar
10
· Visningar
6 710
Senast: Masse
·
J
Hästmänniskan Kort info. Är snart 27år. ALLTID gillat hästar. Gick på ridskola från jag var 7-14år. Sen under den tiden har man alltid varit...
Svar
10
· Visningar
2 064
Senast: gicageli
·
Ekonomi & Juridik Ioch med att jag är student teckande jag "förmånligt" en extra olycksfallsförsäkring på min hemförsäkring. Jag ringde sedan upp &...
2
Svar
25
· Visningar
2 639
Senast: Imzevimz
·
Ekonomi & Juridik Scenario: Kalle kontaktar ett stall som hyr ut boxplatser. Stallet "ägs" av Olle och Frida. Kalle beslutar sig för att...
Svar
2
· Visningar
1 214
Senast: HannaZ
·
Ekonomi & Juridik Hejsan. Hoppas på något bra svar :) Råd om våran slowfeder? 4 valackar i storlekarna 145-160-165-176. och alla går i samma hage och...
Svar
1
· Visningar
1 095
Senast: Gimlan
·
Hästmänniskan Hej har problem med mitt ena ögat vilket gör att jag i nuläget inte ser något mer än rörelse. Detta skapar ju ett problem nu i början...
Svar
0
· Visningar
745
Anläggning Hur mycket har era nybyggda stall kostat. Nu menar jag inte stora stall utan för 3-4hästar. Har ni byggt helt själva eller byggsatser...
Svar
10
· Visningar
3 110
Senast: Centaur
·
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Sandrooow
·
B
Ekonomi & Juridik hej! nu behöver jag lite hjälp här, köpte en häst förr förra hösten av en galopptränare, hästen var en 2årig hingst och jättetrevlig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 523
Senast: Sammet
·
E
Hästmänniskan Hejsan! Jag ska nu köpa häst, men jag har ingen stallplats änsålänge. Jag bor ute på landet, och här finns ett enda stall som jag kan...
2
Svar
22
· Visningar
3 999

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka