Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Drömmen om en egen hästgård börjar väl närma sig och där finns ju även drömmar om ett eget ridhus även om det känns ganska långt bort i...
Ekonomi & Juridik
Hej.
Jag fundrar lite på att rida mer än jag gör för tillfället. Har en 1-åring och hade gärna ridit lite mer än på mammas tråkponny...
Hästmänniskan
Jag är alltid noga med att mina djur ska ha den bästa försäkringen,men nu när jag själv skadat mig pga min häst så insåg jag att jag har...
Hästmänniskan
Som sagt har jag lite beslutsångest just nu. :confused: Jag har 2 egna hästar i ett eget stall men har fått förfrågan om det är en som...
Hästmänniskan
Så här är läget: jag, hästtjej sen långt tillbaka med tre döttrar 6-12 år gamla som alla gillar hästar och rider. Vi har idagsläget en...
Hästmänniskan
Jag vill helst ha en dressyr häst med lätta, luftiga steg och som är lätt i kroppen. Det ska vara en arbetsvillig vän med stabilt psyke...
Ekonomi & Juridik
Funderade på en ska när jag gick hem från stallet idag.
Om man läser djurskyddslagaran (eller var det nu står) måste det finnas en...
Ekonomi & Juridik
Är folk intresserade av att kunna hyra in hjälp om sådan finnes? Det är säkert olika från delar av landet, men generellt, vore det inte...
Kropp & Själ Ja massor med år eftersom jag blev vegetarian som ung och dessutom åt selektivt.
Började ta tillskott många år senare och blev märkbart...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.