Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
130
Senast: mabriga
·
Svar
0
· Visningar
119
·
Hästmänniskan Jag jobbar sedan knappt ett år tillbaka som beridare på ett stall i Tyskland. Jag trivs egentligen bra här, men det finns ett problem...
Svar
5
· Visningar
1 513
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Drömmen om en egen hästgård börjar väl närma sig och där finns ju även drömmar om ett eget ridhus även om det känns ganska långt bort i...
Svar
3
· Visningar
2 150
Senast: lahsd
·
Anläggning Undrar lite över trästolp till hagstaket, och om jag har förstått rätt så finns det olika dimensioner/storlekar på trästolp. Vilken är...
Svar
7
· Visningar
1 433
Senast: pulkaskurk
·
Ekonomi & Juridik Hej. Jag fundrar lite på att rida mer än jag gör för tillfället. Har en 1-åring och hade gärna ridit lite mer än på mammas tråkponny...
Svar
17
· Visningar
2 720
Senast: Angel
·
Hästmänniskan Jag är alltid noga med att mina djur ska ha den bästa försäkringen,men nu när jag själv skadat mig pga min häst så insåg jag att jag har...
Svar
10
· Visningar
1 558
Senast: CeciliaT
·
Hästmänniskan Som sagt har jag lite beslutsångest just nu. :confused: Jag har 2 egna hästar i ett eget stall men har fått förfrågan om det är en som...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: ponny_girl
·
H
Hästmänniskan Idag ringde gymnasieintagningen och sa att jag hade en plats på SMR110 om jag ville. Har stått som reserv & skulle ge dem besked på...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
37 482
Senast: Wilisia
·
Hästmänniskan vet ej om det finns en tråd om detta redan,jag kan ju inte vara den enda som undrar lite kring detta. :bump: *hur fixar man alla...
Svar
17
· Visningar
2 038
·
Hästmänniskan Så här är läget: jag, hästtjej sen långt tillbaka med tre döttrar 6-12 år gamla som alla gillar hästar och rider. Vi har idagsläget en...
Svar
11
· Visningar
1 859
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Hej! Min pålla bor på lösdrift. Vi har inga egentliga sjukboxar och det har aldrig behövts tidigare. Nu har vi 3 halta hästar och min...
2
Svar
23
· Visningar
3 340
Senast: Lavinia
·
Anläggning Har tänkt bygga boxar med hjälp av brädor som staplas i u-profiler. Nu undrar jag litegrann över valet av virke - bör det vara behandlat...
Svar
7
· Visningar
4 162
Senast: _Yggdrasil_
·
D
Hästmänniskan Jag vill helst ha en dressyr häst med lätta, luftiga steg och som är lätt i kroppen. Det ska vara en arbetsvillig vän med stabilt psyke...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 932
Senast: Leoni
·
Ekonomi & Juridik Funderade på en ska när jag gick hem från stallet idag. Om man läser djurskyddslagaran (eller var det nu står) måste det finnas en...
2
Svar
20
· Visningar
3 270
Senast: Mia_R
·
Gnägg Fölsto född 2004 e. Lambourgini 1028 - Irco Marco - Langos min svarta lilla Ferrarri :heart
Svar
0
· Visningar
143
Senast: amcm
·
M
Ekonomi & Juridik Går det att själv sälja sin häst (köpt till mig som privatperson) till sitt eget företag (enskild firma)? Köpte hästen för riding...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
10 919
Senast: sjoberga
·
Gnägg Maro löshoppas på kvalitetsbedömningen
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Hemi
·
Ekonomi & Juridik Är folk intresserade av att kunna hyra in hjälp om sådan finnes? Det är säkert olika från delar av landet, men generellt, vore det inte...
Svar
18
· Visningar
2 951
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Tänkte passa på att fråga lite och e ny på denna sida, så kanske postar detta lite fel.. Är en tjej med stort häst intresse och har...
Svar
3
· Visningar
1 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Melodifestivalen goes Byhåla!
  • B12brist?
  • ChatGPT

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka