Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
175
Senast: zcelador
·
Ekonomi & Juridik Funderar på att hyra ut två boxar i mitt stall. Men vad kan/bör man ta i stallhyra? Bor knappt 2 mil från ett större samhälle och...
Svar
6
· Visningar
1 431
Senast: Maléne
·
Ekonomi & Juridik Sålde min häst för snart 4 veckor sedan och köparen tog över försäkingen i befintligt skick, men valde sedan att höja livvärdet och fick...
2
Svar
39
· Visningar
5 783
Senast: Summerwind
·
Anläggning * En exklusivare boxinredning varianten med pelare läckra detaljer med sneda galler osv med vanlig fur/gran trä. * Eller en standard...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 893
Senast: eigollet
·
Hästmänniskan Går lite smått i slaktartankar till å från så nu undrar jag, har en Ardennervalack som väger ca 800 kg, hur mycket skulle jag få om jag...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
26 868
Senast: Nafayette
·
Hästmänniskan Berätta gärna om hur ni gick vidare i livet efter att ha förlorat er häst! Det är ju jättetungt och jag förstår att jag inte är ensam...
Svar
16
· Visningar
1 690
Hästmänniskan Hej! Min kompis ägde en ponny för ett år sen och nu sökte hon på resultat på ridsport. Då såg hon att hästen fortfarande står som ägare...
2
Svar
26
· Visningar
4 623
Senast: Nixehen
·
Gnägg jag och min d-ponny Red Butler eller nisse som vi brukar kalla honom för :D
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Ponnytokis
·
M
Ekonomi & Juridik Hej! Jag går i tankar om att bygga stall, starta inackoderingsstall och försöker räkna lite på vad ett stall kostar på ett ungefär...
Svar
3
· Visningar
1 092
Senast: pulkaskurk
·
Ekonomi & Juridik Hej undrar om någon vet vad som gäller i följande fall: Jag säger upp min stallplats 6/11. Flyttar 7/12. Måste jag då betala för hela...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 608
Senast: Lobelia
·
Anläggning Utan hönät helst? Att lägga i en höhäck utan tak är knappast något att tänka på de dåliga dagarna =/
2 3
Svar
40
· Visningar
8 401
Senast: startpompe
·
Hästmänniskan Jag ska iväg och titta på ett par unghästar (4åringar) om ett par dar, ingen av dom är inriden. Vad brukar ni titta på när man inte kan...
Svar
7
· Visningar
2 415
Senast: Equilina
·
Hästmänniskan Ja, som vanligt velar jag bort mitt liv istället för att ta tag i saker och göra nåt.. (hoppas tråden ligger i rätt forum) Jag är så...
2
Svar
34
· Visningar
3 856
Svar
0
· Visningar
117
Senast: mabriga
·
Svar
0
· Visningar
125
·
Svar
0
· Visningar
119
·
Hästmänniskan Jag jobbar sedan knappt ett år tillbaka som beridare på ett stall i Tyskland. Jag trivs egentligen bra här, men det finns ett problem...
Svar
5
· Visningar
1 509
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Drömmen om en egen hästgård börjar väl närma sig och där finns ju även drömmar om ett eget ridhus även om det känns ganska långt bort i...
Svar
3
· Visningar
2 139
Senast: lahsd
·
Anläggning Undrar lite över trästolp till hagstaket, och om jag har förstått rätt så finns det olika dimensioner/storlekar på trästolp. Vilken är...
Svar
7
· Visningar
1 433
Senast: pulkaskurk
·
Ekonomi & Juridik Hej. Jag fundrar lite på att rida mer än jag gör för tillfället. Har en 1-åring och hade gärna ridit lite mer än på mammas tråkponny...
Svar
17
· Visningar
2 717
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023