Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Sålde min häst för snart 4 veckor sedan och köparen tog över försäkingen i befintligt skick, men valde sedan att höja livvärdet och fick...
Hästmänniskan
Går lite smått i slaktartankar till å från så nu undrar jag, har en Ardennervalack som väger ca 800 kg, hur mycket skulle jag få om jag...
Hästmänniskan
Hej!
Min kompis ägde en ponny för ett år sen och nu sökte hon på resultat på ridsport. Då såg hon att hästen fortfarande står som ägare...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag går i tankar om att bygga stall, starta inackoderingsstall och försöker räkna lite på vad ett stall kostar på ett ungefär...
Ekonomi & Juridik
Hej undrar om någon vet vad som gäller i följande fall:
Jag säger upp min stallplats 6/11. Flyttar 7/12. Måste jag då betala för hela...
Hästmänniskan
Jag ska iväg och titta på ett par unghästar (4åringar) om ett par dar, ingen av dom är inriden. Vad brukar ni titta på när man inte kan...
Ekonomi & Juridik
Drömmen om en egen hästgård börjar väl närma sig och där finns ju även drömmar om ett eget ridhus även om det känns ganska långt bort i...
Ekonomi & Juridik
Hej.
Jag fundrar lite på att rida mer än jag gör för tillfället. Har en 1-åring och hade gärna ridit lite mer än på mammas tråkponny...
Hundavel & Ras Det är betydligt lättare att se att något är fel på röntgen än med blotta ögat eller gissningar, är du på riktigt?
Okej hur många hundar...
Hästmänniskan Jag har utbildat alla mina åtta hästar själv. En var iofs inkörd när jag köpte henne, men resten har jag fött upp själv eller köpt som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.