Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej!
Tänkte kolla om det är någon här som har gått SLU:s utbildning i skara till djursjukskötare och vill berätta mer om den? Funderar...
Hästmänniskan
Ska skriva kontrakt och i kontraktet efterfrågas registreringsnummer och passnummer och jag kan för mitt liv inte begripa vilket som är...
Ekonomi & Juridik
Det talas en hel del om köparens rätt gentemot säljaren t.ex. hävning av avtal pga tidigare skada o.s.v.
Men, vad händer om man som...
Ekonomi & Juridik
Om man hyr boxplats och inte får kontrakt på den trots att man påtalar stallägaren detta, vad gäller då angående uppsägningstid och...
Hästmänniskan
Måste fråga en sak! Jag har fått en unghäst som saknar papper, hon kom till via en tjuvparning mellan två halvsyskon! Den unga damen är...
Hästmänniskan
Jag undrar hur man går tillväga att få ett pass till en travare? jag äger ingen själv men har vart o kollat på en och det visa sig att...
Hundavel & Ras (om flatte) Med tanke på att uppfödare som älskar rasen slutar pga att så många får cancer så verkar läget riktigt illa. Jag pratade med...
Hästmänniskan Jag har gjort lite olika, men kommer ta hjälp med min ungponny. Ffa inkörning som jag inte har gjort innan :). Min förhoppning är dock...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.