Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Jag är så trött på att det jämt blåser in regn och snö i ligghallen från ingångarna! Men dessa ridåer i plast kostar ju multum:( Finns...
Svar
13
· Visningar
8 806
Senast: MonteRose
·
Hästmänniskan För snart två månader sedan ramlade jag av en häst under en uteritt (inte min häst), jag red sist och ingen vet vad som hände och jag...
Svar
14
· Visningar
2 282
Senast: Nila
·
Hästmänniskan Ni som skriver annonser att ni vill han en skogsmulle, varför duger det inte med en fd travare? :confused:
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 621
Senast: obbbi
·
Svar
0
· Visningar
146
Ekonomi & Juridik Funderar på att flytta tillbaka till sverige efter ett antal år utomlands. Känns som en evighet och känner lite att jag tappat kontrol...
Svar
8
· Visningar
1 655
Senast: segersten
·
Hästmänniskan Har en ponny ute på annons, och får ett sånt här mail.. Hello, Thanks for the email, everything is ok with me. please allow me to...
2
Svar
21
· Visningar
4 171
Senast: Blueeyes
·
Ekonomi & Juridik Hur bred stallgång behöver man ha? Alltså inte vad man kan önska ha utan vad som är det minsta man kan ha? Har liten yta att bygga på...
Svar
10
· Visningar
7 394
Senast: Piraja
·
Anläggning Vad tycker ni är minsta godtagbara bredden för en spolspilta respektive torkrum i ett litet stall för 5hästar. Längden kan vara upp till...
Svar
6
· Visningar
2 421
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Jag känner mej som världens tjatkärring som gnäller och klagar, men skulle jag inte säga något skulle jag få dåligt samvete för...
Svar
11
· Visningar
2 667
Senast: gunhild
·
B
Ekonomi & Juridik Hur gör jag om jag vill ombilda min enskilda firma till ett aktiebolag? Jag bor på ett jordbruk o bedriver verksamhet där i mindre...
Svar
15
· Visningar
2 551
Senast: Caffe
·
  • Låst
Hästmänniskan Vilken kanal kan man se globen horse show ? Hej från Hambo
Svar
1
· Visningar
957
Senast: Rosett
·
P
Ekonomi & Juridik Jag har sålt en häst för ca 5 månader sedan till en familj som är jätte nöjda med hästen på alla sätt,, allt jag sagt om hästen stämmer...
2
Svar
29
· Visningar
6 396
Senast: Rie
·
Anläggning Ni som har container gör gödslet, för/nackdelar? Kostnad? Har lite funderingar på att köra med container i stället för platta, (i alla...
2
Svar
27
· Visningar
5 068
Senast: Rhodugune
·
M
Anläggning Hej! Jag går i tankar om att bygga stall, starta inackoderingsstall och försöker räkna lite på vad ett stall kostar på ett ungefär...
Svar
4
· Visningar
1 572
Senast: Xlon
·
Hästmänniskan Jag ska antagligen investera i 4 stycken uteboxar från uteboxen. Nu skulle jag vilja höra om era erfarenheter av dessa. För- och...
Svar
0
· Visningar
914
Hästmänniskan Hej alla! Nu har jag varit inne på Länsstyrelsens hemsida och kammat hem noll. Därför bollar jag vidare frågan till er. Nästa år...
2
Svar
26
· Visningar
7 170
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Jag funderar på att salta min utebana 30x50. Hur mycket behöver man och vad kostar det? Kan man göra det utan traktor? Finns det...
Svar
16
· Visningar
3 047
Senast: B070715
·
Ekonomi & Juridik Jag ska starta ett företag som kommer rikta in sig på utbildning av häst & ryttare, stall och hästservice m.m. Men har fastnat på...
Svar
3
· Visningar
1 799
Senast: Betsybabe
·
Ekonomi & Juridik Jag har min häst ute på foder och nu vill fodervärden köpa honom. Undrar om det är nån som har ett bra köpekontrakt som vill dela med...
Svar
1
· Visningar
806
Ekonomi & Juridik Hej! Till att börja med ska jag säga att jag inte har en aning om detta är rätt plats för denna tråd, så om det finns en lämpligare...
Svar
6
· Visningar
1 585
Senast: olsssson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka