Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Funderar på att flytta tillbaka till sverige efter ett antal år utomlands.
Känns som en evighet och känner lite att jag tappat kontrol...
Ekonomi & Juridik
Hur bred stallgång behöver man ha? Alltså inte vad man kan önska ha utan vad som är det minsta man kan ha? Har liten yta att bygga på...
Ekonomi & Juridik
Hur gör jag om jag vill ombilda min enskilda firma till ett aktiebolag? Jag bor på ett jordbruk o bedriver verksamhet där i mindre...
Ekonomi & Juridik
Jag har sålt en häst för ca 5 månader sedan till en familj som är jätte nöjda med hästen på alla sätt,, allt jag sagt om hästen stämmer...
Ekonomi & Juridik
Jag har min häst ute på foder och nu vill fodervärden köpa honom.
Undrar om det är nån som har ett bra köpekontrakt som vill dela med...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Till att börja med ska jag säga att jag inte har en aning om detta är rätt plats för denna tråd, så om det finns en lämpligare...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.