Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Tänkte slänga ut funderingen och se..
Det finns möjlighet att hyra ett helt stall på en gård här. Jag har ännu inte ringt mannen som...
Hästmänniskan
Just nu känns det så mörkt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. När jag var 16 ramlade jag av en häst och efter det fick jag epilepsi...
Ekonomi & Juridik
Hejsan alla där ute, kanske kan jag få svar på min fråga här.
Jag står för närvarande i ett stall men fick idag erbjudandet om att...
Ekonomi & Juridik
Då min nuvarande medryttare troligen skall flytta blir jag tvungen att söka ny. Funderar dock på att lägga ut heppan på halvfoder (...
Ekonomi & Juridik
Kort bakgrundsinfo:
Hästen såldes på avbetalning tidigt i våras. Köparen skötte ej hästen och säljaren valde att ta hem hästen. Detta...
Hästmänniskan
Ja som ruriken lyder så trodde jag dels att jag bestämt mig för att det bästa för häst och mig är att gå skilda vägar och dels att jag...
Ekonomi & Juridik
Svårt att hitta bland alla trådar, så skicka länk om tråd i ämnet redan finns!
Jag har i två år nu haft hand om en 20 häst till en...
Hästmänniskan
Jag har envist hävdat att det går att ha familj/barn och samtidigt ha hästar. Jag orkar inte längre. Jag går upp 04.20 för att fixa med...
Ekonomi & Juridik
Såhär är det, jag tar hand om en häst i stort sett varje dag sen i slutet på sommaren. Hästen är till salu och har varit det hela tiden...
Ekonomi & Juridik
Hur många utav er där ute har lånat pengar till sitt hästköp? Och vilka summer ska man komma upp till för att det ska vara "ok" att...
Ekonomi & Juridik
Jag behöver AKUT hjälp med tips på hur man kan lösa belysningen till en ridbana. Den ligger ca 30 meter från stallet, och mellan stallet...
Hästmänniskan Jag har både köpt färdiga och utbildat själv.
Köper hästar som passar mig så att de inte är som jag vill ha dem är ett ickeproblem.
Nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.