Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag ska skicka min donna till Belgien snart och funderar på om jag ska välja varianten med att man kan följa med i lastbilen eller inte...
Hästmänniskan
jag har ett problem, jag rider på något så kallat på en medryttarförening, vilket innebär att man får hyra en häst några dagar i veckan...
Hästmänniskan
Nu är min häst troligtvis senskadad pga "bättre kunnande människor". Jag är så arg & så otroligt ledsen för att detta har hänt min fina...
Ekonomi & Juridik
Jag sålde min tävlingshäst för 6 år sen och jag upptäckte att jag fortfarande står registrerad som ägare (han tävlas fortfarande). Jag...
Hästmänniskan
Efter mycket velande sedan sensommaren har jag nu bestämt mig för att flytta mina 2 hästar. Detta tar emot enormt mycket då jag i grund...
Ekonomi & Juridik
Tänkte slänga ut funderingen och se..
Det finns möjlighet att hyra ett helt stall på en gård här. Jag har ännu inte ringt mannen som...
Hundavel & Ras TACK TACK TACK alla snälla!
Det känns skönt att det finns fler som funderar som jag, och att det finns snälla människor som delar med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.