Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

R
Ekonomi & Juridik Hej på er! (tror tråden ligger rätt? annars får moderator gärna flytta den) Riktar mig främst till er som startat upp en...
Svar
4
· Visningar
1 584
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jag ska skicka min donna till Belgien snart och funderar på om jag ska välja varianten med att man kan följa med i lastbilen eller inte...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Tussinussen
·
K
Hästmänniskan jag har ett problem, jag rider på något så kallat på en medryttarförening, vilket innebär att man får hyra en häst några dagar i veckan...
Svar
13
· Visningar
3 291
Senast: Zephira
·
Anläggning Fick idag höra av en annan som menar att så länge man har lösdrift behöver du ingen gödselplatta/container eftersom lösdriften...
2
Svar
25
· Visningar
2 778
Senast: sommarvind
·
M
Ekonomi & Juridik Hej! Jag sålde en häst för ca 2 månader sedan, idag ringde ägaren och sa att hästen är halt och att veterinär säger att det är en...
Svar
6
· Visningar
2 165
Senast: bigganl
·
Gnägg Gullan har kul i ridhuset
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Pali
·
Anläggning Vårt stall har förnyat sitt manegeunderlag, och det är ju en god tanke. Problemet är att det blev helt misslyckat, det är alldeles för...
Svar
8
· Visningar
1 736
Senast: Harbor
·
Hästmänniskan Nu är min häst troligtvis senskadad pga "bättre kunnande människor". Jag är så arg & så otroligt ledsen för att detta har hänt min fina...
2
Svar
27
· Visningar
4 220
Senast: sirpa40
·
Anläggning Kanske lite trist att redan tänka på vinter :o , men vi funderar på att gräva ner vattenslangar på frostfritt djup och få vatten ut i...
Svar
1
· Visningar
1 530
Senast: Ia*
·
D
Ekonomi & Juridik Jag sålde min tävlingshäst för 6 år sen och jag upptäckte att jag fortfarande står registrerad som ägare (han tävlas fortfarande). Jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 928
Senast: MrsPuff
·
5
Hästmänniskan Jag velar fram och tillbaka, jag skulle egentligen vilja byta stall. Men samtidigt inte. Men ändå lämnar inte tanken mig. Jag har ett...
Svar
14
· Visningar
2 505
Senast: Sockerbit
·
Anläggning De senaste åren verkar vädret bara bli mer och mer extremt? Är det inte storm och galet mycket regn, eller ett tjockt lager is, så är...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: WestCott
·
M
Hästmänniskan Hejsan! Jag är 20 år gammal och har lite funderingar som jag skulle behöva hjälp med. Det är så att jag är osäker på hur jag ska...
Svar
9
· Visningar
1 891
Senast: Miramax
·
Hästmänniskan Efter mycket velande sedan sensommaren har jag nu bestämt mig för att flytta mina 2 hästar. Detta tar emot enormt mycket då jag i grund...
Svar
2
· Visningar
1 162
Senast: Liten
·
Anläggning Okej så jag råkar vara helt vilsen på detta inser jag men vilket värde är det som avgör hur starkt ett elaggregat är?:confused:Hittar...
Svar
12
· Visningar
4 292
Senast: EmmaW
·
J
Anläggning Är betongplatta ett måste i lösdrift? Sett en del tala om grus som underlag- och ute på "planen" runt ligghallen. När jag hör grus så...
Svar
15
· Visningar
7 043
Senast: Jade
·
Anläggning Ska ev. flytta mina hästar till ett annat stall, har då typ 1000 grejer som jag inte använder till 2 hästar och behöver komma på lite...
Svar
12
· Visningar
1 358
Senast: Tagliabue
·
M
Hästmänniskan Hej allesammans! Jag har länge letat runt, på olika trådar och sidor på internet, efter tips om man vill jobba med hästar i England...
Svar
0
· Visningar
1 303
Senast: Miramax
·
A
Anläggning Jag har bytt från spån tilkl spånpellets och undrar och jag behöver köpa gummimatta till boxen. I så fall vilken sort ? De är dyra och...
Svar
13
· Visningar
6 190
Senast: Anouck
·
Ekonomi & Juridik Tänkte slänga ut funderingen och se.. Det finns möjlighet att hyra ett helt stall på en gård här. Jag har ännu inte ringt mannen som...
Svar
4
· Visningar
1 610
Senast: sassa27
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025