Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag förstår förståss att det varierar från häst till häst beroende på hästens typ och byggnad. Jag är så sugen på att ta upp ridningen...
Ekonomi & Juridik
Tänkte söka till hästskötarutbildningen till hösen 2012 på strömsholm. Någon som har gått denna kurs? I såfall vill jag veta allt om den...
Ekonomi & Juridik
Om man säljer en häst på avbetalning, och köparen inte betalar inom den tiden som skrevs i kontraktet, vad gör man då? Kan man bara åka...
Ekonomi & Juridik
Jag köpte mig en ny dressyrhäst för 90.000kr 17/10. Första veckan jag tog hem henne fick hon vila med promenader och longering. Sedan...
Ekonomi & Juridik
Söker er kämpar som lyckats bra med sina hästföretag! Söker tips, idéer och kloka ord från er som startat upp ert hästföretag från...
Hästnyheter En häst i Trosa har insjuknat i den livsfarliga och smittsamma sjukdomen EHV-1. Stallet har isolerats och omfattande smittskyddsåtgärder...
Hundavel & Ras TACK TACK TACK alla snälla!
Det känns skönt att det finns fler som funderar som jag, och att det finns snälla människor som delar med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.