Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Visning inför fsg
Svar
0
· Visningar
103
Senast: ajax85
·
P
Hästmänniskan åhh! jag blir så trött på de flesta hästmänniskors kommentarer när man nämner att man ska köpa en fjording?? nån mer som har varit med...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 116
Senast: Andromedae
·
Ekonomi & Juridik Vad händer om man väljer att inte ha någon livförsäkring på hästen- vad finns det för nackdelar? Förutom det uppenbara då att man inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 898
D
Anläggning Har läst lite på forumet men inte riktigt fått grepp om detta, ni som har mellanväggar i tegel (ej leca) hur upplever ni att det är...
Svar
6
· Visningar
1 771
Senast: lady_vip
·
Ekonomi & Juridik Hej, Jag jobbar extra på ett stall varje helg. Lönen är vit och ett kollektivavtal finns. Dock vet jag inte till vilket...
Svar
18
· Visningar
2 827
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Undrar om det finns någon häst som jobbar som beridare eller något liknande utomlands? Jag bor i Sverige och tar studenten i sommar och...
Svar
0
· Visningar
884
Senast: Moreeeno
·
Hästmänniskan eftersom de nu sitter på fb och diskuterar en över 4 år gammal tråd härifrån bukefalos som ett exempel på hur hemska folk är som stoppar...
Svar
19
· Visningar
3 411
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Deimion
·
Hästmänniskan För drygt en vecka sedan flyttade jag till nytt boende, i allt packande och upp-packande så hittade jag min kära pilatesboll! :laugh...
Svar
4
· Visningar
1 417
Senast: Kallin
·
Hästmänniskan Vet inte om jag är på rätt forum nu, men annars får Moderator gärna flytta tråden. Jag har ridit på ridskola i 15 år, började som...
2
Svar
28
· Visningar
4 666
Senast: Kallin
·
Anläggning Vi har upptäckt att vi i vinter kommer att behöva hökrubbor i boxarna. Jag har hitta två sorter dels Hay Bar och dels den som finns hos...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
17 579
Ekonomi & Juridik Hej! Jag går just nu i gymnasiet, läser hästinriktning. När jag blir äldre vill jag jobba med hästar, helst eget företag och träna och...
Svar
9
· Visningar
1 410
M
Hästmänniskan Får man byta namn på sin häst? Om den är blandras hur funkar det då? Var är den reggad? Kostar det något? Svara gärna:)
Svar
14
· Visningar
5 271
Senast: Miloni
·
Hästmänniskan Jag fick hem min första alderles egna häst i mitten av oktober, och allt fungerade bra. Nu den senaste veckan har han TOTALFÖRÄNDRATS...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 907
Senast: *tove*
·
Ekonomi & Juridik Hur gör ni som äger er egen klippmaskin? Lånar ni ut den gratis om någon frågar, eller tar ni lite betalt för slitaget?
2 3
Svar
42
· Visningar
5 152
Senast: Highcat
·
Svar
0
· Visningar
206
Senast: flamman
·
A
Ekonomi & Juridik jag och sambon diskuterade en sak imorse.. Det började med att vi funderade på vart vi ska göra av hunden när vi ska på semester, och...
Svar
8
· Visningar
3 714
A
Hästmänniskan Har ett litet dilemma som jag skulle behöva lite hjälp med. STALL 1 Står för nuvarande på en gård med 14 boxar, uppdelat i två...
Svar
12
· Visningar
1 981
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Födda-24