Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
åhh! jag blir så trött på de flesta hästmänniskors kommentarer när man nämner att man ska köpa en fjording?? nån mer som har varit med...
Ekonomi & Juridik
Vad händer om man väljer att inte ha någon livförsäkring på hästen- vad finns det för nackdelar?
Förutom det uppenbara då att man inte...
Hästmänniskan
Undrar om det finns någon häst som jobbar som beridare eller något liknande utomlands?
Jag bor i Sverige och tar studenten i sommar och...
Hästmänniskan
eftersom de nu sitter på fb och diskuterar en över 4 år gammal tråd härifrån bukefalos som ett exempel på hur hemska folk är som stoppar...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag går just nu i gymnasiet, läser hästinriktning. När jag blir äldre vill jag jobba med hästar, helst eget företag och träna och...
Ekonomi & Juridik
jag och sambon diskuterade en sak imorse..
Det började med att vi funderade på vart vi ska göra av hunden när vi ska på semester, och...
Hundavel & Ras Nä de kräver generellt sett inte lika mycket som jaktvarianterna, men mer än en ”vanlig” labbe tex. Däremot är de mycket skarpare än Tex...
Hundavel & Ras Det var ungefär det de flesta vettiga sa, men med tillägget att bernersenner tyvärr ofta har ledproblem och är en stor hund, och att en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.