Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har ni använt er av det vi hästförsäljning? Jag har läst lite på skatteverket men det står inget om hästar. Någon som kan hjälpa mig att...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Vänder mig nu till er som har erfarenhet och kan svara utifrån egna erfarenheter angående att hyra ut stall platser i eget stall...
Ekonomi & Juridik
...tycker det ibland är svårt att komma ihåg fakturor som ska betalas kanske 2 gånger under 1 termin(I-landsproblem men ändå) , för mig...
Ekonomi & Juridik
Jag räddade en vblkille från slakt och skulle ha på prov en månad och sen skulle papper skrivas. 4 ggr har ägaren sagt att h*n ska komma...
Hästmänniskan
Ska köpa min första häst imorgon, och undrar lite om försäkringar, då jag har typ noll koll. Just nu är hästen A1 försäkrad i agria, vet...
Hundavel & Ras Inte jaktgolden iallafall. De jag träffat kräver definitivt mer än promenader och är INTE på medel vad gäller energinivå. Utöver det är...
Hundträning Ah, jag trodde de hade båda varianterna. Finns en del träningskoppel för bruks som har dubbla stopp, får kanske leta reda på ett sånt om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.