Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Lie's Diabla sto född 2004 e- Lambourghini - Irco Marco
Svar
0
· Visningar
125
Senast: amcm
·
Gnägg Lie's Diabla sto 2004 Lambourghini - Irco Marco
Svar
0
· Visningar
111
Senast: amcm
·
M
Ekonomi & Juridik Har läst här mycket men inte skrivit förut. Vi sålde nyligen en egenuppfödd lovande 4årig häst för dressyr genom förmedlare...
Svar
14
· Visningar
3 229
R
Ekonomi & Juridik Igår skulle min man och jag testrida en bekants islandshästar för att ev hjälpa henne motionsrida dessa. Vi gav oss ut på en lugn...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
11 106
Senast: CeciliaT
·
Hästmänniskan Ni som har era hästar på lösdrift, vad har ni för krav samt vad ingår? Jag flyttade min häst till lösdrift för ett tag sedan. Fri...
Svar
19
· Visningar
3 296
Senast: Fibusen
·
Ekonomi & Juridik På Jordbruksverkets hemsida kan man läsa att: Så handen på hjärtat, har din stallägare tillgång till din hästs pass? Tar du med dig...
2
Svar
31
· Visningar
2 286
Senast: Kallebus
·
Hästmänniskan Har hela mitt liv haft problem med fotleder och knän,gick hos ortopeden när jag var ung,och hade läkarintyg på att jag inte fick vara...
Svar
12
· Visningar
4 351
Senast: kryddelydd
·
S
Ekonomi & Juridik När min föräldraledighet är slut så tänker jag starta enskild firma, vi har nu ett banklån som vi betalar ränta och amorterar på, det...
Svar
8
· Visningar
8 849
Senast: sirisstall
·
Gnägg Crepe E: Super Photo Kosmos U: Monzora Hornline
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Maryttt
·
J
Hästmänniskan Ja, det är vad jag håller på med just nu. Köpa en häst som jag bara sett en fem minuter lång film på (dressyr/hopp) och några bilder...
2
Svar
33
· Visningar
7 497
Senast: Hemi
·
Ekonomi & Juridik En fundering. Längst "mina" ridvägar (ej grusvägar men äldre skogvägar i skogen) kom det ifjol flera skotrar på och i år är de utmärkta...
Svar
14
· Visningar
3 691
Senast: lewellyn
·
M
Hästmänniskan Hej! Vill av respekt för stallägare och andra i stallet vara anonym, så jag har skaffat en ny inloggning. Är det ngn som misstänker vem...
Svar
14
· Visningar
3 410
Senast: lewellyn
·
Ekonomi & Juridik Vet inte riktigt hur jag ska göra i den här situationen. En av hästägarna i mitt stall har lånat ut sin häst på foder. Fodervärden har...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 976
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Någon som vet hur man går till väga om man ska flytta från Sverige till Tyskland och vill ha sin häst med sig..? Är det några speciella...
Svar
1
· Visningar
941
Senast: Masse
·
Hästmänniskan *Ursäkta om tråden hamnar fel eller om ämnet inte är tillåtet* Jag har en fundering! Är makalöst trött på skrittarbete på...
2
Svar
20
· Visningar
3 996
Senast: Crash
·
K
Hästmänniskan Hallå! :) det är dags för mig att börja fundera på yrke. Jag ska gå sveriges ridgymnasium och funderar på att bli något inom häst...
Svar
11
· Visningar
2 653
Senast: Domino_s
·
Hästmänniskan Hej! Jag har läst och läst i en massa trådar nu, men inte hittat mitt svar, så nu gör jag en tråd i förhoppning om att någon kan hjälpa...
Svar
5
· Visningar
1 241
·
M
Hästmänniskan Efter en del händelser den senaste tiden har jag insett att jag varken orkar eller har tid med mina älskade hästar längre... hmm, jag...
Svar
10
· Visningar
2 209
·
L
Hästmänniskan Hej! Det är så att min tremäning har en häst hemma på sin gård och nu har dom fått sällskapsponnyn som ska hålla hästen sällskap. Nu...
Svar
5
· Visningar
1 298
·
Ekonomi & Juridik Har ett standardkontrakt från Lars Deckeman "Uppstallningsavtal". Detta skrevs under av person A. Har kommit på kant med de som äger...
Svar
14
· Visningar
2 079
Senast: Sammet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka