Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Vilka färger är snyggast i stallet? Utanpå, på väggarna, i taket, på golvet, på krokar, allt möjligt helt enkelt! Vad tycker ni är...
2
Svar
33
· Visningar
5 499
Senast: MissFideli
·
Anläggning Jag har frågat min granne om jag kan få arrendera mark av honom och fått ett positivt svar. Problemet är att jag helst inte vill ha...
Svar
3
· Visningar
2 824
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Bröt höger ben i början av december 2011. Halakde på jobbet(tidningsbud) Opererades med märgspik från knä till fot,4 skruvar. Benet var...
Svar
7
· Visningar
2 477
Senast: Masse
·
B
Hästmänniskan Nu vet jag inte om jag lägger detta rätt men antar att jag får hjälp att flytta det till rätt forum om det är fel. Vi köpte en...
Svar
10
· Visningar
1 365
Senast: betty1boop52
·
Ekonomi & Juridik ...hur gör ni då? Vad är det första ni gör med hästen, hur bedömer ni dess användningsområde/utbildningstillstånd, vad ni tänker på när...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: Mariaauto
·
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Skylvik
·
Hästmänniskan Ponera följande; A bedriver uppfödning samt ridskola i mindre skala. På senare år har aveln gått på halvfart pga den dåliga marknaden...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: Kallebus
·
Ekonomi & Juridik Hur lång tid brukar det ta för att få hem nytt ägarbevis när man köpt ny häst? Köpte häst den 22/12, men har inte fått det nya...
Svar
8
· Visningar
1 199
Senast: Kallebus
·
Ekonomi & Juridik Det är som så att jag har ett sto till salu, en ridskola har varit och tittat och tyckte bra om henne. Då hon är VÄLDIGT flockbunden...
2
Svar
23
· Visningar
3 229
Anläggning Jobbade åt en travtränare förut som har sina hästar i utebox, han hade då något slags jordgolv eller liknande och har spån. På vårkanten...
Svar
10
· Visningar
1 624
Senast: Vurre
·
Gnägg Galo hade en dålig dag. I
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Oh_really
·
Ekonomi & Juridik Jag skrev ett inlägg här på Bukefalos/hästverksamhet om ett hot som börjar drabba ridskolor rätt hårt. Ilvilliga bloggare sprider förtal...
2
Svar
37
· Visningar
3 646
Senast: Aendiih
·
F
Hästmänniskan Vet att det finns flera ridbane trådar men blir ändå inte klok! Har ev köpt en gård. Sitter & väntar på att skriva papper!. Måste...
Svar
1
· Visningar
1 122
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Jag orkar inte mera, det tär på mig så förskräckligt! Jag valde att lägga tråden på hästmänniska, då det handlar mer om vad jag ska ta...
2
Svar
23
· Visningar
4 575
Senast: Tscabo
·
Hästmänniskan Hej är så sjukt sugen att köpa en egen häst. Jag vill ha en allroundhäst, modell mindre men ändå häst. Jag är så förtjust i fjordhästar...
Svar
14
· Visningar
3 681
Senast: palle
·
Ekonomi & Juridik Hur vanligt är det igentligen att människor som bedriver hästverksamhet har verksamhet? Själv tar jag emot hästar för inridning och...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 444
Senast: nullo-modo
·
Anläggning Om folk har annonserat på denna sidan om att dom behöver medhjälpare till sin hästgård tex i Tyskland eller någon annanstans. Ska man...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: Angel
·
Hästmänniskan Kom o tänka på en sak för ett tag sen som jag funderat på:p Om djurskydds kontrollanterna "kommer på en" med att ha hästen själv utan...
Svar
18
· Visningar
2 385
Senast: Sammet
·
Ekonomi & Juridik Vi kommer eventuellt att bli återförsäljare för halmpellets. I samband med detta har vi blivit erbjudna att köpa in halmpellets från...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: Roquepine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka