Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skrev att ridskolor och tränare drabbas av illvilliga bloggare som förstör deras verksamhet och nu har du utökat till skolan, i hemmet överallt, skillnaden på fattig och rik och gud vet vad?
Ja det är skillnad på samhällsklasser , det har det alltid varit och kommer alltid vara.. Vart vill du komma?
Var det att bloggarna förstörde för ridskolorna , tränarna för att de spred skit om att de var kassa eller för att folk som rider där har snygga eller fula kläder och mobbar varandra pga det och därmed så slutar dom rida/träna?
Jag skrev att jag har inte varit med om att någon ridskola eller tränare blivit av med elever för att någon skriver skit på en fjortisblogg. När jag läser vidare i dina inlägg får jag intrycket att du menar något helt annat.
...ont skvaller som gör att ridskolor tappar elever och därmed får svårt för att få verksamheten att gå ihop.
Ridskolorna har inte tappat elever än
Eller tycker du det? Har du inte ryggrad att hålla med om att detta är något som man måste sätta stopp för?
Det är bara att inse att det skvaller som tidigare avhandlades i skolor, affären odyl nu finns mkt mer lättillgängligt på internet och fortfarande kan man inte förbjuda sådant så länge det inte går till regelrätt mobbing mot någon specifik person. Verksamheter får helt enkelt se till att sköta sig så bra att de inte får negativt inställda kunder.
Vettiga människor lyssnar inte på skitsnack. Jag tror man gör det för lätt för sig om man tror att verksamheten fick lägga ned enbart pga elakt förtal.