Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Ekonomi & Juridik Hej! Jag ska låna en häst på foder, vars ägare är 16 år, eller nåt sånt, inte 18 iallafall. Måste inte hennes målsman vara med och...
Svar
5
· Visningar
1 419
Senast: TinyWiny
·
V
Hästmänniskan Hejsan. Jag har nyss fått en häst av min kompis mamma. Och hon har inga papper på henne. Hästens gamla ägare har papper på henne men dom...
Svar
1
· Visningar
1 319
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Frågor. Vad kostar anläggningskortet hos eran klubb? Vad förbinder ni er att utföra för ideellt arete tillsammans med...
Svar
14
· Visningar
2 027
Senast: Mitrolle
·
Anläggning Enkel fråga, som kanske inte har något svar.. varför är folk så dumma så de tror att bara för de har ett halvdant skjul i hagen med...
Svar
11
· Visningar
3 391
Senast: fjordtokan
·
J
Hästmänniskan Nu blir jag snart galen på riktigt...har varit inne i byggvaruhandel och försökt förklara för dem att jag vill ha en sån där "skena" i...
2
Svar
35
· Visningar
5 152
Senast: ricca
·
Gnägg Min häst Crazy Cookie f.2006 e. Calido's Boy u. Lea - Landadel
Svar
0
· Visningar
97
Senast: SusieQ
·
Hästmänniskan Jag är en sån där väluppfostrad människa som svarar på alla intressemail. Har en annons ute om en häst. Fått en del svar och svarar på...
2
Svar
21
· Visningar
3 536
Senast: lady_vip
·
Anläggning Har länge känt att lösdrift är det optimala sättet att hålla hästar och drömmen är att inom en inte alltför avlägsen framtid bygga en...
2
Svar
23
· Visningar
7 000
Senast: Hemi
·
Hästmänniskan Tänkte kolla lite ifall några här har arbetat i England? Jag har hittat ett mycket intressant arbete hos en familj på landet...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Annie86
·
Hästmänniskan Hoppas att tråden ligger rätt, får gärna flytta på den annars! Iaf så var jag och tittade på en häst i början på veckan...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 456
Senast: Highcat
·
Hästmänniskan jag funderar på att prova odla lusern eftersom jag har problem att få upp protein nivån i grovfodret. vad ska man tänka på? hade en...
Svar
17
· Visningar
3 398
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Förmodligen är det fler här som lånat/lånar ut sin häst på foder just nu. I mitt fall fungerar det, men jag längtar verkligen att få...
Svar
13
· Visningar
2 173
Senast: lady_mike
·
Hästmänniskan Jag har börjat fundera på det här med sommarjobb (är 16 år) och tror att det skulle vara spännande och lärorikt att få jobba på t.ex ett...
Svar
6
· Visningar
3 961
Senast: Bluefish
·
Anläggning Krångelhästar som inte kan hålla sams i hagen har nu gjort att min lilleputt kommer att få gå ensam minst till våren/sommaren...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Ja det kanske blir så :) efter 4-5år utan egen häst efter att jag sålde min fina travfröken har jag kommit över rädslan och fått en...
Svar
7
· Visningar
1 203
Senast: Fragile
·
Hästmänniskan Haha vad långt det blev :p Om man känner att ens häst inte är helt fräsch och vill kolla igenom hela hästen, kan man göra det hos...
2
Svar
28
· Visningar
4 517
Senast: Pansi
·
Ekonomi & Juridik Hur hade ni gjort i det här läget? Jag ska, troligtvis, köpa häst. Hästen ifråga är född i maj 2010, så hon blir två år om några...
Svar
13
· Visningar
2 564
Senast: Guldaskig
·
Hästmänniskan Jag håller precis på å ska ta E-kortet. Jag har lite funderingar kring uppkörningen. Jag vet hur det går till enligt skolboken, men jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 513
Ekonomi & Juridik Jag har börjat fundera på det här med sommarjobb (är 16 år) och tror att det skulle vara spännande och lärorikt att få jobba på t.ex ett...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: Emsan
·
Hästmänniskan Bytte för några månader sedan vår C-ponny mot en större ponny varvid vår ponny hamnade hos en familj vi umgås lite med.De köpte inte...
Svar
18
· Visningar
5 085
Senast: evej00100
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka