Skulle ni svara eller bara strunta i det?

Sv: Skulle ni svara eller bara strunta i det?

Generellt tycker jag inte man behöver svara på mail man anser oseriösa. Oavsett om det gäller djur/möbler/prylar. Jag har sålt en hel del möbler på blocket tex och annonssvar som är helt i det blå struntar jag i.

Jag har också rätt svårt för folk som mailar och ställer en fråga. Typ, "hur hög är hästen" trots att det står tydligt i annonsen och begär film/bilder osv. Om de inte ens läser annonsen, är det värt att skicka film till dem..?

Tycker iaf du gjorde rätt i att slänga mailet!

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
1 929
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 279
Senast: ako
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 247
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 047
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel