Johanna1988
Trådstartare
Ni som har barn som inte har eget rum, Hur har ni löst det? Har ni förvaring och leksaker i vardagsrummet? Sover barnen tillsammans med er?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min snart sjuåring har eget rum men inte treåringen. Båda sover dock med mig. Mellan sovrummen finns ett allrum med sjuåringens garderob, treåringen har sina kläder på toaletten då jag fortfarande hjälper henne med kläderna. Leksakerna är överallt Nä, skämt åsido så har de spel och duplo i vardagsrummet, mycket av dotterns leksaker är i mitt rum eller allrummet och sonen har sitt i allrummet och sitt eget rum. Under våren ska de båda få varsitt nytt rum (renovering) och då är planen att det mesta ska förvaras där.Ni som har barn som inte har eget rum, Hur har ni löst det? Har ni förvaring och leksaker i vardagsrummet? Sover barnen tillsammans med er?
Vi hade inte eget rum till barnet tills det var 3. Vi hade en yta med leksaker osv i vardagsrummet.Ni som har barn som inte har eget rum, Hur har ni löst det? Har ni förvaring och leksaker i vardagsrummet? Sover barnen tillsammans med er?