Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en rätt så rosa dröm om det egna stallet, det är så otroligt mkt jobb och man är så enormt bunden.
Lite i samma anda...
jag har stall och inte en enda häst hemma - alla är på helinackordering och det är så otroligt skönt.
Det är en rätt så rosa dröm om det egna stallet, det är så otroligt mkt jobb och man är så enormt bunden.
Sen är det säkert generellt så att många har en orealistisk bild av hur det är att bo på landet.
Jag vill ju lösa det här innan jag går i väggen? Det ligger inte runt hörnet även om jag är stressad och dödstrött. Så väl känner jag mig själv. Hästarna finns det folk som tar hand om (om du läst vad jag skriver så har jag backup, men inte till vardags utan isåfall för en helt annan lösning än jag har idag), så de behöver du inte oroa dig för.
Huvudet på spiken! Det tror jag många fått erfara.
Jag tror du blir stressad av allt du vill göra och inte av vad du gör om du förstår vad jag menar. Du vill komma igång och rida hingsten men hinner inte och så har du det i tankarna varenda dag vilket gör att du får en inre stress och dåligt samvete som bryter ner dig bit för bit.
Om du bestämmer dig för och accepterar att det bara är såhär just nu med småbarn etc och lägger det andra på hyllan för en tid så tror jag du kan få det lite lugnare i vardagen, för egentligen hinner du ju med det du gör men inte det du vill göra
Så släpp taget om det du vill göra just nu, den tiden kommer ju sedan när dina barn har växt upp lite.
Kan inte barnet gå fler timmar på dagis då?Vårt barn går 26 timmar på dagis trots 2 heltider. Där blir det en hel del pusslande.
Kan inte barnet gå fler timmar på dagis då?
Till er som skriver att allt går bara man vill: Shit vilken äckligt klämkäck inställning.
Till er som skriver att allt går bara man vill: Shit vilken äckligt klämkäck inställning.