L
lenaloo
Sv: Jag tror jag ger upp nu
Bra sagt!!
Bra sagt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glömde:
En otroligt viktig sak som jag tror många glömmer är att man måste tillåta sig själv att vara lat. Det är jag bra på! Att kunna bara sätta sig i soffan (som nu...) med ett vinglas och datorn i knät. Det finns loads of måsten runtomkring mig men jag ser dem inte. Det har tagit mig några år att nå hit (och några hårda år... i mitt förra liv) men jag inser att det är guld värt!
Dåligt samvete är nåt av det värsta som finns anser jag. Det finns inget som får en att må så dålligt som att gräma sig för sånt man inte hinner (och VAD är meningen med det??).
//athena, med ofärdigt badrum, ovikt tvätt, icke dammsugen hall, listan kan göras hur lång som helst, men jag skiter högaktningsfullt i det. För nu vilar jag!
Kommer hem ca kl 16.45. Mockar mina sju boxar (åtta hästar på sju boxar pga ett sto med föl delar box). Tar in fem unghästar för kraftfoder.
Rider 2-5 hästar beroende på dagsform.
Fodrar alla hästar med grovfoder, tar in de hästar som ska in för natten, efter att ha släppt ut småpojkarna.
Går in igen ca kl 20.30-21 de flesta kvällarna.
JAg hatar oreda och min ribba ligger väl för högt, men hur gör man för att nöja sig med mindre?
Sitta i soffan, vad är det? Äta, jobba, sova....